A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Törppö:Kuka on kaunein tuossa toka sivulla olevassa ketjussa?
Minusta siellä on useampikin nätti![]()
pitääpä mennä katsomaan=D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Törppö:Kuka on kaunein tuossa toka sivulla olevassa ketjussa?
Minusta siellä on useampikin nätti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:laittakaa kaikki kuvat pinoon,vaikea sanoa kauniiksi kun en ole kuvaa nähnyt..
Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:Mä en alkuukaan ymmärrä tälläisiä aloituksia, koska onhan se päivänselvää että MINÄ olen kaikkein kaunein. Eikä se tuota kenellekään epäilyksiä, kun vaivautuu katsomaan kuvaani profiilistani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiättekö...:tonni vetoo että tämmösten alottaja hakee aika varmasti pönkitystä itelleen....
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja tiiättekö...:tonni vetoo että tämmösten alottaja hakee aika varmasti pönkitystä itelleen....
Mä haen ainakin B)
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:jos kerta on pakko valita...mitä nyt kuvia olen nähnyt niin kyllä Grace,rypäle ja turkilmas kuuluu kärkikolmikkoon.
vaikea on määritellä palstan kaunotarta kun ei kaikkien kuvia edes nähnyt ja kauneus on katsojan silmässä.
Alkuperäinen kirjoittaja anna80:korjaan siis upeen![]()