Onko Fortunate palstan kaunein nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todellakaan ole! Aivan taviksen näköinen ja silmät liian lähellä toisiaan!

Kauniita palstalla ovat Björn, jassåå, sitten se uskovainen, en muista nikkiä, sellainen tumma ja tosi kaunis, Turkilmas, pölyesteri, tiiru

[QUOTE="vieras";24878913]No ei todellakaan ole! Aivan taviksen näköinen ja silmät liian lähellä toisiaan![/QUOTE]

Minusta hän on kaunis, kuten moni muukin palstalainen.

Fortunate on nätti/kaunis riippuen kuvasta. Toisissa kuvissa paremman näköinen kun toisissa, niin kuin me kaikki. Ei se kyllä palstan kaunein ole, koska mun mielestä kaikki palstan kauniit on yhtä kauniita eli ei niitä voi järjestykseen laittaa.
Mitä tuohon luokitteluun tulee, niin mä olen kaunis.

Tuon listasi mukaanhan ehkä 90% suomalaisnaisista kuuluu vaatimattomiin? Täällä kun on lähes kaikilla ohut tukka, hyvin harvoilla paksu. Jos naisella on hyvä kroppa ja upeat kasvot, mutta ohuet hiukset niin eikö hän muka ole kaunis?

Mulla tulee tällasista aloituksista aina mieleen se, että kyseinen musta nikki itse harmaana aloittelee tällaisia ketjuja (ei siis koske pelkästään fortunatea, vaan myös muita, joista ollut samantyylisiä ketjuja)...:ashamed: Mä en nimittäin pysty tajuamaan sitä, että joku random-palstalainen tekisi aloituksen jonkun toisen palstalaisen ulkonäöstä. Oikeesti.

Mutta joo, vastauksena kysymykseen: en tosiaankaan tiedä, onko kaunein vai ei. Mistä voisin tietää? Ja toisekseen meillä varmaankin on erilainen näkemys siitä kauneimmasta (voiko sellaista edes löytää, ihmisillä kun on erilaisia makuja). Tähän mennessä olen itse tykännyt eniten Tiirun ulkonäöstä (paitsi kaunis, myös sellainen lähestyttävän ja sisäisesti kauniin näköinen ihminen) sekä Keittiksestä. Keittis on kaunis edelleen ja jonkun nuoruuden kuvan hänestä joskus olen nähnyt, niin tosi kaunis oli silloinkin.

Ihan samaa meinasin just kirjoittaa. Mutta olen minäkin ihan kaunis tämän ikäiseksi ja vieläpä nuoremman näköinen.

On tosi kaunis, mutta musta on vähän ikäviä tällaiset ketjut jotka menevät aina siihen että joku sanoo "tosi rumat silmät kun...." jne joten... ruoditaan toisen ulkonäköä ikävään sävyyn. Onneksi hänellä on hyvä itsetunto, että tuskin pahemmin loukkaantuu, mutta tuskin ketjusta pitääkään.

On tosi kaunis, mutta musta on vähän ikäviä tällaiset ketjut jotka menevät aina siihen että joku sanoo "tosi rumat silmät kun...." jne joten... ruoditaan toisen ulkonäköä ikävään sävyyn. Onneksi hänellä on hyvä itsetunto, että tuskin pahemmin loukkaantuu, mutta tuskin ketjusta pitääkään.

No totta helvetissä pitää, siis noista kehu-osioista. Kukapa ei rakastaisi sitä, että omaa ulkonäköä kehutaan? Osa ei edes saa kokea sitä lystiä ikinä.

[QUOTE="vieras";24879253]Aivan mielettömän kaunis Nainen, siis nimenomaan Nainen, eikä mikään tytöntyllerö. Puhtaat piirteet, kaunis iho, silleen komeen kaunis. Yhtä kauniita on vain yksi miljooonasta! Jos sitäkään!![/QUOTE]

Fortunate nimenomaan on tyttö. Ikää 18v. Vai olenko mä itse jo niin vanha et miellän tuon ikäiset tytöiksi? :D

Yhteistyössä