V
"vieras"
Vieras
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2045499-oisko-taas-naamakuvaketjun-aika/sivu2.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Happamia sanoi kettu pihlajamarjoista.
Toki sinäkin olet kaunis, mutta F on vieläkin kauniimpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24878820:Ei muuta sitä tosiasiaa, ettei ole mitään mielikuvaa kuka Fortunate on tai miltä näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja siinä;24878892:
Hitsi, nyt jäi vaivaamaan mihin itse luokittelussa asetun.![]()
Mulla tulee tällasista aloituksista aina mieleen se, että kyseinen musta nikki itse harmaana aloittelee tällaisia ketjuja (ei siis koske pelkästään fortunatea, vaan myös muita, joista ollut samantyylisiä ketjuja)...:ashamed: Mä en nimittäin pysty tajuamaan sitä, että joku random-palstalainen tekisi aloituksen jonkun toisen palstalaisen ulkonäöstä. Oikeesti.
Mutta joo, vastauksena kysymykseen: en tosiaankaan tiedä, onko kaunein vai ei. Mistä voisin tietää? Ja toisekseen meillä varmaankin on erilainen näkemys siitä kauneimmasta (voiko sellaista edes löytää, ihmisillä kun on erilaisia makuja). Tähän mennessä olen itse tykännyt eniten Tiirun ulkonäöstä (paitsi kaunis, myös sellainen lähestyttävän ja sisäisesti kauniin näköinen ihminen) sekä Keittiksestä. Keittis on kaunis edelleen ja jonkun nuoruuden kuvan hänestä joskus olen nähnyt, niin tosi kaunis oli silloinkin.
On tosi kaunis, mutta musta on vähän ikäviä tällaiset ketjut jotka menevät aina siihen että joku sanoo "tosi rumat silmät kun...." jne joten... ruoditaan toisen ulkonäköä ikävään sävyyn. Onneksi hänellä on hyvä itsetunto, että tuskin pahemmin loukkaantuu, mutta tuskin ketjusta pitääkään.
No totta helvetissä pitää, siis noista kehu-osioista. Kukapa ei rakastaisi sitä, että omaa ulkonäköä kehutaan? Osa ei edes saa kokea sitä lystiä ikinä.