Palstan isille!❤️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 515
113
Kuka korjaa autot/villarit, vaihtaa renkaat, kiristelee ne kodin sadat ruuvit ja mutterit, voitelee ja säätää saranat, avaa tukkeutuneet viemärit, kasaa huonekalut, poraa taululle reiän, säätää tietokoneet ja telkkarit, tekee remontit, kantaa kaikki painavat tavarat ja puolustaa vaaralta jne.

Ootte tärkeitä!❤️

Oikein hyvää isänpäivää palstan kaikille isille!❤️

Kuka korjaa autot/villarit, vaihtaa renkaat, kiristelee ne kodin sadat ruuvit ja mutterit, voitelee ja säätää saranat, avaa tukkeutuneet viemärit, kasaa huonekalut, poraa taululle reiän, säätää tietokoneet ja telkkarit, tekee remontit, kantaa kaikki painavat tavarat ja puolustaa vaaralta jne.

Ootte tärkeitä!

Oikein hyvää isänpäivää palstan kaikille isille!
Ansaitset suukon ja halin.
Terveisin, George.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mä säädän kyllä meidän perheessä tietokoneet ja telkkarin ja viemäritukokset hoituu myös, muun muassa, ruuvien ja muttereiden kiristämisestä puhumattakaan :D

Lispe. Sori, mut sulla on huono lista. Noita ei tartte tehdä ku joskus.

Ei mua ilahduttais jos kanniskelisin koliikkivauvaa kaiket yöt ja yrittäsin leikkiä päivällä väsyneenä sen isosisaruksen kanssa, jos mies vaihtaa vaan talvirenkaat...
Tai jos mies ei vaikka siivoaisi ikinä - järjestely ja siivoaminen on kuitenki päivittäistä.

Ja vaikka kodin töissä ois sukupuolipainotusta mitä meilläki on, niin lasten kans miehen tulee olla yhtä paljon kuin mä.

(Sori, olen huonolla tuulella...)

Viimeksi muokattu:
Mä säädän kyllä meidän perheessä tietokoneet ja telkkarin ja viemäritukokset hoituu myös, muun muassa, ruuvien ja muttereiden kiristämisestä puhumattakaan
Minä teen nykyään kaiken mitä luettelin, mutta normaalisti näin ei ole - isät tekevät normaalisti kaikki nuo ja paljon muuta.❤

Ei mua ilahduttais jos kanniskelisin koliikkivauvaa kaiket yöt ja yrittäsin leikkiä päivällä väsyneenä sen isosisaruksen kanssa, jos mies vaihtaa vaan talvirenkaat...
Tai jos mies ei vaikka siivoaisi ikinä - järjestely ja siivoaminen on kuitenki päivittäistä.

Ja vaikka kodin töissä ois sukupuolipainotusta mitä meilläki on, niin miehen tulee olla lasten kans yhtä paljon kuin mä.

Jokos on isänpäiväkakku kuorrutettu?:love:

Kysymyksen perään kuuluu kysymysmerkki :)

Tärkein kysymys on kuka korjaa ilmoitukset, hyvää isänpäivää :)

Ootte tärkeitä!

Oikein hyvää isänpäivää palstan kaikille isille!

• Tykkää
Jokos on isänpäiväkakku kuorrutettu?:love:
Mä tein illalla tylsästi vain hyydykekakun jääkaappiin yöksi hyytymään. Lue Ketjusta mun vuodatusta, oon ihan poikki, ja en jaksanu kermakakkua tehdä.

Tää ei ees maistunu oikein miltään...

Ja vaikka kodin töissä ois sukupuolipainotusta mitä meilläki on, niin miehen tulee olla lasten kans yhtä paljon kuin mä.

Kuka vaihtaa kesärenkaat?

Minä teen nykyään kaiken mitä luettelin, mutta normaalisti näin ei ole - isät tekevät normaalisti kaikki nuo ja paljon muuta.
Sori nyt vaan, mutta uskallan heittää, että todella moni isä ei tee noita mainitsemiasi asioita vaan naiset joutuvat/saavat tehdä nuokin. Olen kuullut. ja nähnytkin, että autonrenkaitakaan ei miehet oikein osaa nykyään vaihtaa ja esim. viemäreiden avaamiset saati fillarikumin vaihtamiset ovat aivan hepreaa.

Ennen on ehkä ollut noin mutta ei enää. Naiset tekevät todella paljon remppa hommia ja heidänkin käsissä pysyy porakone, moottorisaha ja momenttiavain. Koska on pakko.

Tuosta huolimatta kaikille hyvää isänpäivää.

Sori Lispe, kun tyrmättiin sun viestis....Hyvä ajatus sulla oli silti. ❤

Onnea kaikille Isille!

• Tykkää
Sori Lispe, kun tyrmättiin sun viestis....Hyvä ajatus sulla oli silti.

Onnea kaikille Isille!
Eipä mittään.:)

Meillä on ollut sitten erilaisia miehiä taloudessa. Meillä miehet ovat hoitaneet nuo hommat. Poika ei vielä osaa ihan kaikkia, mutta kantaa kassit kaupasta ja muut painavat, puolustaa kylillä siskoa ja auttelee kaikissa miesten hommissa.
Ja kyllä tuo lasten isä tulee aina tarvittaessa hätiin jos ei jotakin kyetä tekemään itse.❤

Kohta kuorrutan isänpäiväkakun ja iltapäivällä juhlistetaan lasten isää ja katellaan Suomi-Ruotsi matsia yhessä. Eilen oltiin koko porukalla katselemassa Suomi-Tsekki livenä.
Lapset ovat tehneet huumoripitoiset kortit, en malta oottaa että isi pääsee niitä lukemaan.😁

• Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
Sori nyt vaan, mutta uskallan heittää, että todella moni isä ei tee noita mainitsemiasi asioita vaan naiset joutuvat/saavat tehdä nuokin. Olen kuullut. ja nähnytkin, että autonrenkaitakaan ei miehet oikein osaa nykyään vaihtaa ja esim. viemäreiden avaamiset saati fillarikumin vaihtamiset ovat aivan hepreaa.

Ennen on ehkä ollut noin mutta ei enää. Naiset tekevät todella paljon remppa hommia ja heidänkin käsissä pysyy porakone, moottorisaha ja momenttiavain. Koska on pakko.

Mitta tekiskö suurin osa kuitenkin?😛

Näin on. Painavammat kantamiset myönnän delegoivani ukolle, kun mun selkä ei oikein tykkää, vaikka kuinka olisin tarkkana, ja kumartelussa mulla saattaa yhtäkkiä vihlaista alaselässä ikävästi.
En oo ikinä kantanut ainoatakaan kauppakassia kun oon mennyt miespuolisen kanssa ostoksille!😬

Kiitos vain. Enemmän kuin mitään, olisin hallut olla isä, mutta näin ei haluttu käyvän.
No miehet voi tulla isäks vähän vanhemmallakin iällä, myöhäistä ei siis välttämättä vieläkään ole?
Ett ei muutaku siementä vakoon vain.🙂

lissua lukkunottamatta palstan kiukkuperseet ei jaksa arvostaa isejä edes näin isäinpäivänä

palsta se ei ullata koskaan
Mää olen sillon tällön kanssa kiukkuperse, mutta arvostan isejä suuresti!
Mikään ei ole niin hellyttävän näköistä kuin isä, joka on valmis menemään vaikka maaliman ääriin perheensä vuoksi.

Isät🌹

Eipä mittään.

Meillä on ollut sitten erilaisia miehiä taloudessa. Meillä miehet ovat hoitaneet nuo hommat. Poika ei vielä osaa ihan kaikkia, mutta kantaa kassit kaupasta ja muut painavat, puolustaa kylillä siskoa ja auttelee kaikissa miesten hommissa.
Ja kyllä tuo lasten isä tulee aina tarvittaessa hätiin jos ei jotakin kyetä tekemään itse.

Kohta kuorrutan isänpäiväkakun ja iltapäivällä juhlistetaan lasten isää ja katellaan Suomi-Ruotsi matsia yhessä. Eilen oltiin koko porukalla katselemassa Suomi-Tsekki livenä.
Lapset ovat tehneet huumoripitoiset kortit, en malta oottaa että isi pääsee niitä lukemaan.
Näinkin sut katsomossa.

• Tykkää

Tulipa tästä mieleeni reissu maalla kun rengas puhkes kesken matkan.
Karvis totes, että rinsessa odottelee pienen hetken ja katselee vaikka maisemia, muutaman minuutin viive tuli nyt matkaan. :love:

• Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä