Palstan isille!❤️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitta tekiskö suurin osa kuitenkin?
Noin optimistinen en ole, luulenpa että tilanne on aikalailla puolet ja puolet. Naisten on täytynyt ottaa omaa asemaa myös nk. "miesten töistä", mikä on vain hyväksi heille.

Sen sijaan isänä oleminen on paljon muutakin kuin renkaitten vaihdot kahdesti vuodessa. Se, että on mukana arjessa, on oikeasti läsnä ja saatavilla lapsilleen opastaen ja näyttäen miehen mallia sekä puhaltamassa ja tasoittamassa kovia kolhuja - se on kultaakin arvokkaampaa. Isä on todella tärkeä lapselle <3.

Noin optimistinen en ole, luulenpa että tilanne on aikalailla puolet ja puolet. Naisten on täytynyt ottaa omaa asemaa myös nk. "miesten töistä", mikä on vain hyväksi heille.

Sen sijaan isänä oleminen on paljon muutakin kuin renkaitten vaihdot kahdesti vuodessa. Se, että on mukana arjessa, on oikeasti läsnä ja saatavilla lapsilleen opastaen ja näyttäen miehen mallia sekä puhaltamassa ja tasoittamassa kovia kolhuja - se on kultaakin arvokkaampaa. Isä on todella tärkeä lapselle <3.

Kyllä, myös nämä!❤️

no olipa turhat ja typerät kommentit mukavaan aloitukseen
Huumoriakin pitää olla mukana.❤️

Meidän lasten isän vois muuten heittää lavalle vetämään standup komiikkaa! Siinä on hauska mies! Lapsetkin ovat oppineet huumorin jalon taidon häntä kuunnellessa!❤️

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
En tarkoittanut sanojani loukkauksena ja ne oli lähinnä osoitettu Lispetille suoraan, kun lainasin Hänen viestiäänkin ja Hänelle viestini sisältö varmasti avautuu paremmin. Olisi pitänyt ehkä laittaa kuitenkin yksityisviesti, mutta en jaksanut vaivautua, koska ilmoitukset ei kuitenkaan toimi eli voin lähettää kyllä viestin, mutta se ei kannata, koska viestin saaja ei tiedä, että Hänelle on viesti, niin Hän ei voi vastata siihen ku ei ole mihin vastata.

Tästä vielä viimeinen oljenkorsi käyttöön:
@Lispetti

no olipa turhat ja typerät kommentit mukavaan aloitukseen

Miehiä on moneksi. Jos naisiakin. Harvassa kuvailemasi tapaukset mutta hyvä kun heitäkin löytyy. Kyse kuitenkin molemminpuolisesta arvostamisesta ja sen oppimisesta.
Mä oon sitten melko vanhanaikainen (?) ja osaan arvostaa miehessä sitä että hoitaa nämä minun mielestä olevat miesten jutut ihan luonnostaan. Olen toki muistanut aina palkita ja vaalia miestä tästä.❤

En tarkoittanut sanojani loukkauksena ja ne oli lähinnä osoitettu Lispetille suoraan, kun lainasin Hänen viestiäänkin ja Hänelle viestini sisältö varmasti avautuu paremmin. Olisi pitänyt ehkä laittaa kuitenkin yksityisviesti, mutta en jaksanut vaivautua, koska ilmoitukset ei kuitenkaan toimi eli voin lähettää kyllä viestin, mutta se ei kannata, koska viestin saaja ei tiedä, että Hänelle on viesti, niin Hän ei voi vastata siihen ku ei ole mihin vastata.

Tästä vielä viimeinen oljenkorsi käyttöön:
@Lispetti
Juu, kun valitin moderaattorille että kaikki ilmoitukset eivät näy niin nyt ne eivät tule enää edes viiveellä.

Ei tainnu mode tykätä kritiikistä.😁

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Kasvatuksen tulosta? Olet nähnyt hyviä esimerkkejä? Ympäristöhän se tehokkaasti opettaa, miten arvostamme toisiamme.
Mulla ei koskaan ollut pienenä äitiä, tai edes äitihahmoa kotona, ehkä se osaltaan vaikuttaa.
Äiti tuli vasta teini-iässä kun minusta tuli osa poikaystäväni venäläistä perhettä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mitäs sun lasten isölle kuuluu? Ootko vielä väleissä vai mikä on kuvio. En muista koskaan hänestä mitään maininneen.
Oikein hyvää kuuluu.
Parhaissa täysin platonisissa väleissä koskaan.❤ Tekemisissä ollaan päivittäin ja lasten matseissa/harkoissa ravataan ahkerasti.

Oon mä tänne aikoinaan hänestä juorunnu lähes kaiken.:oops:
Eli kehunut maasta taivaaseen.
On paras iskä ikinä ja hyvä kaveri, mutta meillä parisuhde ei valitettavasti skulannu kuin sen 10-vuotta. Sitten tuli karvis, mun elämäni suurin rakkaus.❤️

Hyvää isänpäivää! Olette kaikki isukit ihania ❤

Yhteistyössä