Palstan ärsyttävin?

Palstan ärsyttävin?

• Rätti Väsynyt

Ääniä: 1 5,3%
  • Äkäinen Hra Majuri

Ääniä: 7 36,8%
  • Meteli Seis

Ääniä: 0 0,0%
  • Lucifer

Ääniä: 4 21,1%
  • BootyPeppi

Ääniä: 3 15,8%
  • Data

Ääniä: 3 15,8%
  • Chala

Ääniä: 2 10,5%
  • riiviöiden äiti

• kfkfkf

Ääniä: 5 26,3%
  • sommarcat

• Äänestäjiä yhteensä
    19
Äkäinen siksi, että hän on aina nikkinsä mukainen. Aina negatiivinen ja äreä. Olen väsynyt ja rasittunut, ja tykkään lukea vapaalla positiivisia kommentteja. Anteeksi vaan, majuri, ja iloisempaa jatkoa. Nyt on kesä, aurinko paistaa, kaikki on hyvin ;)

Olisin halunnut antaa äänen useammallekin, mutta valitsin Datan, koska oletan, että hän ei pärjää tässä kisassa esim. luciferin ja Bootyn rinnalla kuitenkaan niin hyvin. ;) Tämä astron ja Datan palstaromanssi ja ristitykkäily ottaa päähän ja Data on omaksunut puolisoltaan (?) tiettyjä tahallaan provokatiivisia keskustelukäyttäytymisiä ja perustelutapoja. En myöskään jaksaisi lukea aina jostain keijuista ja koppakuoriaisista ja Star Trekistä ja larppaamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28666814:
Äänestystulos näissä ei oo kovin luotettava ku jotkut nilkit äänestää moneen kertaan :kieh:

Miten se on mahdollista? Mulla ainakin lukee, että olet jo äänestänyt. Ja en edes halua äänestää moneen kertaan.

Tulos ei yllätä tähän mennessä. Mutta tämä kfkfkf on niin jotenkin niin säälittävän yksinkertainen tapaus että ärsyttäväksi kutsuminenkin tuntuu jotenkin ansaitsemattomalta "meriitiltä".

En, en harrasta sellaista. Ja älä töki, tuo sattuu, au. Jos harrastaisin, niin vetäisin kaikilla laitteilla yhden äänestyskierroksen vieras nimerkillä, osoitteet vaihtoon ja uusi kierros.

Viimeksi muokattu:
kf:lle lähti.Ihan hyvä tyyppi varmasti. ehkä antaa itestään liian yksoikosen kuvan. Ketjun aloitukset "voi ei, mä tein sen taas" antaa ymmärtää että luvassa ois jotain mielenkiintoista, mutta kun kyse onkin hiusten värjyystä, niin vääjäämättä tulee mieleen, että tahtoo kohdistaa huomion itseensä + niinkin herkän aiheen välitön huutelu kuin vahinkoraskaus.
Mutta oiva nikki muiden joukossa, enkä soisi ainakaan että poistuisi :)

Yhteistyössä