Palstamammat eivät peseydy kunnolla ennen uimaan menoa

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
AV-mamma
Kyllä mammat peseytyvät, mutta ikinä koskaan en ole nähnyt bikiniasuisen uimarin peseytyvän ennen altaaseen menoa, vaan biksut puetaan päälle jo pukuhuoneessa, sieltä sitten saunan kautta uima-altaaseen. Mahdollisesti poislähtiessä vielä raakataan karvat veks.
 
-.-
Mua on oksettanut uimahallit jo pitkään. Viimeisen kerran ku kävin niin vastaan ui vanhempi mies joka yritti räkiä koko ajan. Katsoin häneen päin ja sitten hän muka huomaamattaan pyyhki nenänsä käteensä ja huljautti käden vedeen. Kuvottavaa että sinne pitää räkäklimppejään viskoa. Mä en haluaisi omassakaan räässä uida, saati toisten.

Samalla kerralla mies näki pukuhuoneessa ku joku mies kusi lattialle siellä.
 
hyi hitto
Mua on oksettanut uimahallit jo pitkään. Viimeisen kerran ku kävin niin vastaan ui vanhempi mies joka yritti räkiä koko ajan. Katsoin häneen päin ja sitten hän muka huomaamattaan pyyhki nenänsä käteensä ja huljautti käden vedeen. Kuvottavaa että sinne pitää räkäklimppejään viskoa. Mä en haluaisi omassakaan räässä uida, saati toisten.

Samalla kerralla mies näki pukuhuoneessa ku joku mies kusi lattialle siellä.
Ja järvissä kalat nussivat ja paskovat...
 
monikulttuurinen uimahalli
Joo, Yrjönkadun uimahalli, jossa uidaan alasti, on varmasti näiden mainitsemiesi mamujen (olen tulkinnut, että "mamuista" puhujat eivät suinkaan tarkoita tällä sanalla maahanmuuttajaa, vaan erityisesti islaminuskoista, mielellään tummaihoista henkilöä) vakkariuintipaikka!
Voisko niitä uimahalleja olla muuallakin kuin Yrjönkadulla?
 
"höpöhöpö"
monikulttuurinen uimahalli
[QUOTE="höpöhöpö";30609875]Ei tämä ongelma kyllä johdu tarkoittamistasi mamuista. Hehän eivät pääsääntöisesti edes ui kuin omilla vuoroillaan. Eikä varttuneemmat islaminuskoiset rouvat kovin pakkeloituja kyllä ole.

Mutta jatka sinä radallasi, tämäkin ongelma vain pahenee jos asiaan ei oikeasti keskitytä vaan puhutaan asian sivusta kuten sinä teet.[/QUOTE]

Vaiko sen valeheksi vannotkin, niin kyllä sinua uskotaan. ;)
 

Yhteistyössä