Palstalta paha mieli ja paniikki usein!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niisku

Vieras
Tää palsta on mielestäni hyvä ja täällä voi jakaa toisten kanssa ajatuksia erilaisista asioista. Silti saan täältä usein pahan mielen (esimerkiksi jos ei itse onnistu imettämisessä tms. missä kaikki muut palstan äidit tuntuvat onnistuneen) ja joskus olen onnistunut saamaan täältä myös erilaisia paniikin aiheita (kuten tukehtuuko vauva maitoon tai kätkytkuolema tms.). Ehkä olen vain liian herkkä tai sitten vika on siinä, että täällä lietsotaan jostain aiheesta ja joskus keskustelut menee niin ettei kukaan oikeestaan osaa sanoa realistista ja järkevää mielipidettä vaan kaikki huutaa toisilleen...
Sen siitä saa, kun laittaa liikaa naisia samalle palstalle :P

Kiitos, kun sain avutua. Helpotti. PS. Opettelen lukemaan vain jutut joissa ei turhaa paniikkia luoda!

Totta se on kun naisia suurin osa menee "tappeluksi".
Kannattaa vain ohittaa kirjoitukset joista tulisi huono mieli.
Netissä on helppo huutaa ja kaataa oma mielipaha muihin,kun ei livenä sitä välttämättä uskalleta tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:
Tota mä just tarkotin!! Katkeria naisia täynnä koko palsta...omaa pahaa oloa puretaan toisiin.

No etkös sinäkin juuri purkanut sitä pahaa oloa?

Mut sitä ei lasketa. Muut vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja paniikkia. Äkkiä peiton alle piiloon pahalta maailmalta.

Niiskulle.. Hyvällä tarkoituksella tässä kirjoittelen. Koita olla ottamatta ihan niin tosissaan tän palstan juttuja. Kaikkihan me ollaan pahoja ihmisiä ja huonoja äitejä jos kaikkien mielipiteitä yrittää miellyttää. Täällä kannattaa palstailla niin että on huumori matkassa.
Ja miltä tahansa palstalta saa pahan mielen jos koittaa kaikkien mielipiteiden mukaan mennä.

Tällä palstallahan on tosi paljon lapsellisia ihmisiä, siis luonteeltaankin ;). Monet mustat ovat ilkeitä ja luulevat olevansa jotain kingejä, kun kirjottelevat nimimerkillä kaksplussaan :laugh:. Ei kannata välittää. Itse olen päässyt tästä palstasta mainiosti eroon, käyn silloin tällöin kurkkaamassa ja ei ole mitään tunnetta, että nyt on PAKKO päästä lukemaan näitä juttuja.

Joskus raskaana ollessa vedin herneitä nenään, nykyään vaan naureskelen jutuille. Mähän teen just niinkun mä itse haluan ja kasvatan lapseni omalla tyylilläni. Siihen ei jotkut kaksplussan sirkat yms. pysty vaikuttamaan :laugh:

Pysy pois ap täältä ja tule vasta sitten takaisin, kun pystyt ottamaan huumorilla kaikki jutut :hug:

Esim. nuo imetykseen liittyvät asiat on sellaisia, että ne monesti ottaa ihan eritavalla kun ne on tarkotettu. Jos asia on itselle läheinen tai jotenkin traumatisoiva, niin sitä lukee aiheesta käytäviä keskusteluja vähän niinku piru raamattua.
Noita erilaisilla onnettomuusmahdollisuuksilla mässäilyjä mäkään entajua. Toisaalta kai se on sitä ihmisen uteliaisuutta, että kun enää ei ole naapureita ja yhteisöä jonka asioita puida, niin täällä sit mässäillään keltaisen lehdistön tuotteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Totta se on kun naisia suurin osa menee "tappeluksi"....

Fatkahomma!

Nyt joku nainenkin tuon sentään sanoi ääneen!

(Mieheltä samaa ei sallittaisi ilman silmille hyppimistä ja raapimista.)

Kiitos rehellisyydestä!

Luoja mitä pentuja suuri osa akoista tällä palstalla... sääliksi käy teidän jälkikasvua kun saavat imeä jo äidinmaidossa noi katkeruutenne ja ilkeytenne.

Yhteistyössä