Palstalle tarvitaan kyllä sääntö joka kieltää hengenvaarallisen terveyshörhöilyn

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Syy on aika selvä. Syöpä ei nykyään ole kuolemantuomio mutta sitä pitää hoitaa asianmukaisesti. Palstalla riehuu tietty HÖRHÖ jonka jutut voi olla vaaraksi muille. Ja sitten se että ketjun aloittaja voisi poistaa tai piilottaa vastauksia kuten tietyillä kuvalaudoilla.
@admin @Toimitus
 
vierailija
Eikös se kuitenkin ole lukijan vastuulla, uskooko hän kaiken, mitä netissä kerrotaan? Tuolla logiikalla täällä pitäs sit kieltää monta muutakin aloitusta. Ja tietääkseni se opetetaan jo ala-asteella, että kaikki netissä kirjoitettu ei ole totta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja kruuttis
Asioista käydään keskustelua liberaalissa maailmassa, ja vaihdetaan kokemuksia/mielipiteitä - se on ihan normaalia.:)

Ehkäpä Pohjois-Korea sopisi sinulle parhaiten, ei sielläkään kyseenalaisteta mitään, eivätkä ihmiset uskalla puhua juuri mistään mikä poikkeaa aukroriteetin mielipiteestä.:)
 
vierailija
Niinpä, tässä on yksi ällillä varustettu joka on luottanut ikivanhaan kansanperinteeseen ja saanut todella merkittävää apua puhtaista luonnonaineista ilman mitään sivuvaikuvaikutuksia.
Se on hienoa, että olet saanut avun niistä, mutta kyse oli siitä, ettei pidä mennä neuvomaan esim. syöpäsairasta ihmistä ottamaan jotakin tuollaisia vain oman kokemuksen pohjalta. Niillä voi olla muun lääkityksen kanssa otettuna vakaviakin seurauksia.
 
vierailija
Riittää että on hyväuskoinen ja epätoivoiinen että lankeaa noihin.
”Hyväuskoinen” palasi ihmisten ilmoille lopetettuaan lääkkeiden käytön ja siirtyi luomulääkkeeseen

Ote Esa Keskisen Hymy-jutusta

”Vessareissujen ennätys
Esa söi parhaimmillaan 19 tablettia päivässä.

– Mukana oli tosi paljon kortisonia ja kaikenlaista muuta, joka alkoi jo turvottaa päätä. Olen kortisonia saanut matkan varrella selkään ja polveen ja vähän joka paikkaan, joten luulin jo saaneni siitä osani, mutta se oli turha luulo.

Tilanne meni niin huonoksi, että mies joutui neljäksi vuorokaudeksi Turkuun TYKS:n sisätautiosastolle.

– Mulla oli siellä WC-toimintalista, ja kun kahden ja puolen vuorokauden ajan annettiin suoneen täysannos kortisonia, sokeria ja suolaa, tein tuona aikana 128 vessareissua.

Ehkä tämän jälkeen kaikki ymmärtävät, miksei Esa yhteen aikaan käynyt enää missään. Sillä oli maha vähän kipeä.

– Seuraavan viikon vietin sydänosastolla. Mulle tuli jostakin lääkkeestä sydänlihastulehdus, kun kortisonia ruvettiin vähentämään ja lisättiin estolääkettä rinnalle. Niitä jouduttiin jatkuvasti vaihtelemaan, tunsin itseni koekaniiniksi. Silti vieläkään ei kukaan osannut sanoa, mikä mua vaivasi. Diagnoosi ei vaan valmistunut.

Turusta Tampereelle
Jossakin vaiheessa Esan paperit ja koko mies siirrettiin Turusta Tampereelle. Häntä hoidettiin lähinnä haavaisesta paksusuolesta kärsivänä potilaana, kunnes tamperelaislääkärin yllättävä soitto muutti koko kupletin juonen.

– Hän sanoi, ettei kyse olekaan haavaisesta paksusuolesta. Se oli aikamoinen pommi. Ja minä olin syönyt siinä vaiheessa jo neljä, viisi vuotta valtavasti lääkkeitä. Oliko se kaikki ihan turhaan? Jompi kumpi tässä on nyt takuuvarmasti väärässä, joko Turku tai Tampere.

Esan lääkitys oli vielä päällä, kun hän vuosi sitten isänsä suosituksesta alkoi juoda Havupuu-uutejuomaa. Nelisen kuukautta sitten hän heitti pilleripurkit nurkkaan ja siirtyi täyspäiväisesti juoman käyttäjäksi. Terveydentila alkoi selvästi kohota.

– Lopetin lääkkeiden syömisen, vaikka mua peloteltiin syövällä. Ja olen oikein iloinen, että lopetin. Kun aina aikaisemmin lähdin kauppaan tai jonnekin, piti etukäteen miettiä, missä on vessa. Mitään ei voinut sopia seuraavaksi päiväksi.

– Eristäydyin neljän seinän sisään, mutta nyt olen päässyt sieltä pois. En pystynyt edes käymään lähisukulaisten syntymäpäivillä tai sitten tein sinne 10–15 minuutin pikavisiitin. Kerran mulle järjestettiin häihin ihan oma vessa. Tilanne oli siis tosi inhottava.”
 
”Hyväuskoinen” palasi ihmisten ilmoille lopetettuaan lääkkeiden käytön ja siirtyi luomulääkkeeseen

Ote Esa Keskisen Hymy-jutusta

”Vessareissujen ennätys
Esa söi parhaimmillaan 19 tablettia päivässä.

– Mukana oli tosi paljon kortisonia ja kaikenlaista muuta, joka alkoi jo turvottaa päätä. Olen kortisonia saanut matkan varrella selkään ja polveen ja vähän joka paikkaan, joten luulin jo saaneni siitä osani, mutta se oli turha luulo.

Tilanne meni niin huonoksi, että mies joutui neljäksi vuorokaudeksi Turkuun TYKS:n sisätautiosastolle.

– Mulla oli siellä WC-toimintalista, ja kun kahden ja puolen vuorokauden ajan annettiin suoneen täysannos kortisonia, sokeria ja suolaa, tein tuona aikana 128 vessareissua.

Ehkä tämän jälkeen kaikki ymmärtävät, miksei Esa yhteen aikaan käynyt enää missään. Sillä oli maha vähän kipeä.

– Seuraavan viikon vietin sydänosastolla. Mulle tuli jostakin lääkkeestä sydänlihastulehdus, kun kortisonia ruvettiin vähentämään ja lisättiin estolääkettä rinnalle. Niitä jouduttiin jatkuvasti vaihtelemaan, tunsin itseni koekaniiniksi. Silti vieläkään ei kukaan osannut sanoa, mikä mua vaivasi. Diagnoosi ei vaan valmistunut.

Turusta Tampereelle
Jossakin vaiheessa Esan paperit ja koko mies siirrettiin Turusta Tampereelle. Häntä hoidettiin lähinnä haavaisesta paksusuolesta kärsivänä potilaana, kunnes tamperelaislääkärin yllättävä soitto muutti koko kupletin juonen.

– Hän sanoi, ettei kyse olekaan haavaisesta paksusuolesta. Se oli aikamoinen pommi. Ja minä olin syönyt siinä vaiheessa jo neljä, viisi vuotta valtavasti lääkkeitä. Oliko se kaikki ihan turhaan? Jompi kumpi tässä on nyt takuuvarmasti väärässä, joko Turku tai Tampere.

Esan lääkitys oli vielä päällä, kun hän vuosi sitten isänsä suosituksesta alkoi juoda Havupuu-uutejuomaa. Nelisen kuukautta sitten hän heitti pilleripurkit nurkkaan ja siirtyi täyspäiväisesti juoman käyttäjäksi. Terveydentila alkoi selvästi kohota.

– Lopetin lääkkeiden syömisen, vaikka mua peloteltiin syövällä. Ja olen oikein iloinen, että lopetin. Kun aina aikaisemmin lähdin kauppaan tai jonnekin, piti etukäteen miettiä, missä on vessa. Mitään ei voinut sopia seuraavaksi päiväksi.

– Eristäydyin neljän seinän sisään, mutta nyt olen päässyt sieltä pois. En pystynyt edes käymään lähisukulaisten syntymäpäivillä tai sitten tein sinne 10–15 minuutin pikavisiitin. Kerran mulle järjestettiin häihin ihan oma vessa. Tilanne oli siis tosi inhottava.”
Mä en oo ikinä maistanu havujuomaa saako sitä kaupasta. Frendillä tuli paiseita kortisoonista nyt poltellu pilvee ja paiseet on paljon paremmat ja hävinneet melkein kokonaan et kannabis voi olla siihenki merkittävä tekijä😊
 
vierailija
Tässä yksi esimerkki:

"Taina Valtonen osti elämäntaparemontin tueksi detox-kuurin ja joutui kahden kuukauden kuluttua sairaalaan vakavan maksatulehduksen vuoksi."


”Rantanen kirjoittaa, että kyseinen detox-tuote on ollut markkinoilla vuodesta 1978 alkaen, ja että tuotteita on myyty maailmanlaajuisesti yhteensä 639 000 000 päiväannosta.”

Eli kyseessä on yksittäistapaus kun yhdelle ihmiselle ei nyt joku Luonnontuote sovi
 
Tässä yksi esimerkki:

"Taina Valtonen osti elämäntaparemontin tueksi detox-kuurin ja joutui kahden kuukauden kuluttua sairaalaan vakavan maksatulehduksen vuoksi."


En vetäis kyllä mitään pillereitä tietämättä mitä ne tarkalleenottaen tekee ja mitkä vaikuttavat aineet näissä on.

Usein on vitamiinipillereissäkin yms. niin että ei yhtä ilman kahta, tai kolmatta.
Kehossa on pysyttävä balanssi.

Ja ei, en syö yhtään mitään vitamiineja pillereitä tai muutakaan. Ihan ravinnolla tulen toimeen. Joku joskus väitti täällä että käytän ja myyn jotakin luontaistuotepillereitä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En vetäis kyllä mitään pillereitä tietämättä mitä ne tarkalleenottaen tekee ja mitkä vaikuttavat aineet näissä on.

Usein on vitamiinipillereissäkin yms. niin että ei yhtä ilman kahta, tai kolmatta.
Kehossa on pysyttävä balanssi.

Ja ei, en syö yhtään mitään vitamiineja pillereitä tai muutakaan. Ihan ravinnolla tulen toimeen.
No niin, nyt ollaan samaa mieltä. Mulle erikoisalan lääkäri (jolla siis myös yleislääkärin paperit) suositteli erästä luontaisvalmistetta, mutta tarkisti kyllä, että sopii yhteen säännöllisesti käyttämäni lääkkeen kanssa.

Omin päin on riskaabelia ottaa mitä tahansa.
 

Yhteistyössä