Palstalla roikkuvia miehiä, joilla on vain se yksi mielessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Onko kellekään muulle käynyt niin, että tälle palstalle laitetun messengerystävä-ilmoituksen takia joku on lisännyt meseensä miehen, joka haluaa keskustella tuhmia? Sairasta touhua! Toivottavasti olen ainoa, jolle näin on käynyt!

En tarkoita että ne olis näitä mustia palstalaisia, vaan sekopäisiä miehiä, jotka vahtaa täällä meseosoitteita naisilta ja sit lisäilee meseensä ja alkaa ahdistella.

Juu ei oo mesessä mut muuten on yhteydenottoja yy:nä. Harmaannuin just tän vuoksi. Eikä oo nää vaki palstailija miehet siis imperial, päätön. Mut on ilmaantunu palstalle vonkareita joita ei minusta oo aikasemmin ollu, kun oon jo monta vuotta palstaillu. Ei kiva.

Sen siitä saa, kun levittelee netissä tietoja. Onneks ei mun osoitteesta selviä mitään tietoja. Mutta yököttää tollaiset vonkaajat, jotka ei ymmärrä kieltosanoja tai mitään muutakaan.

Joo ei kannata pitää mitään yhteystietoja näkyvillä jos ei halua noita vonkareita kimppuun. Oikeesi ihme tyyppejä kun täällä metsästävät. Taisi palstalaisten tissien esittely saada kaikenlaiset hiipparit tänne metsästämään.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ja taas vaan miesten vika.
kyllä niitä vonkauksia on mullekkin tullu naisilta tältä palstalta. silti en ole ketään omituiseksi alkanu sanomaan, tai hulluksi.

Jos sä oisit saanu sellasta tekstiä mitä mä sain niin et puhuis yhtään mitään. Se ei ollu mitään pelkkää vonkausta vaan ihan sairasta. Ja mä en tarkoita et kaikki palstan miehet ois sellasia... todellakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä niitä vonkauksia on mullekkin tullu naisilta tältä palstalta. silti en ole ketään omituiseksi alkanu sanomaan, tai hulluksi.

Jos sä oisit saanu sellasta tekstiä mitä mä sain niin et puhuis yhtään mitään. Se ei ollu mitään pelkkää vonkausta vaan ihan sairasta. Ja mä en tarkoita et kaikki palstan miehet ois sellasia... todellakaan!

no olen kuullu huhua tuommosista viesteitä |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No panepa viesti tänne meidän muidenkin luettavaksi, niin tiedetään mistä keskustellaan.

Yhteistyössä