Palstalla opittua -LÄSKEISTÄ-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bmi yli 30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bmi yli 30

Vieras
Kun kesä tulee,
älä liiku julkisella paikalla,
voi joku laiheliini loukkaantua.
Älä ainakaan mene uimarannalle sillä ryhävalailta se on siis kielletty ja laihat pelkää tulvaa kun heillä ei sitä pelastusrengasta ympärillä,
laihat siis ei osaa uida.
Parempi siis pysyä palstan mukaan sisällä kasvattamassa rasvakerrosta tulevan talven varalle,
ja jos nyt pakko on ulkona liikkua niin kulje öisin :)

Tämä tänään palstalla opittua,
kiitos vain sillä olen reilusti ylipainoinen ja olen jopa teidän järkytykseksi alkanut kuntoilemaan
mutta tuolla ajattelutavalla saatte minutkin sulkeutumaan takaisin kotiini jotta teille laiheliineille ei tule paha mieli.

Äläkä missään nimessä syö missään julkisilla paikoilla, koska se on oksettavan näköistä ja tarkoittaa että syöt muutenkin AINA
Kaikki lihavat haisevat ja ovat epäsiistejä, tyhmiä, eivätkä mitenkään välitä itsestään.
Lihavuus on AINA oma valinta ja kaikki laihtuvat kun haluavat
lihavien lapset on lihavia ja syövät joka viikko hesessä.
Lihavan raskaus on yhtä vaarallista lapselle kuin narkkarin raskaus

Tämän kaiken olen oppinut palstalta. Masentavaa.....

Loukkaantumisen sijasta olisi ilmeisesti pitänyt käyttää sanaa oksentaa. Näin minä ainakin olen ymmärtänyt palstalaisten kirjoituksista.
Mut joo, antakaa nyt jo olla. Ihan sama, onko joku laiha vai paksu. Ihmisiä kummatkin.

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Äläkä missään nimessä syö missään julkisilla paikoilla, koska se on oksettavan näköistä ja tarkoittaa että syöt muutenkin AINA
Kaikki lihavat haisevat ja ovat epäsiistejä, tyhmiä, eivätkä mitenkään välitä itsestään.
Lihavuus on AINA oma valinta ja kaikki laihtuvat kun haluavat
lihavien lapset on lihavia ja syövät joka viikko hesessä.
Lihavan raskaus on yhtä vaarallista lapselle kuin narkkarin raskaus

Tämän kaiken olen oppinut palstalta. Masentavaa.....

Ja jos nyt satut sinne heseen tai mäkkäriin menemään,
otat kahvin ja salaatin niin taas siitä huolimatta saat sellaisia säälittäviä katseita :(

minä taas nautin siittä täydellisten lumppujen piinaavasta järkyttyneestä katseesta kun lapan kassahihnalle kaikkia herkkuja. Ne raukat ku pelkää että perse leveää ku syövät 1 hernepalleron.

Kyl mä oon viel kesäkunnossa mutta en nyt osaa sanoa et mikä kesä? :)
Luonnonkaunis, vähän niin kuin hirvikin !
Rantakunnossa ne hylkeetkin on

Ja pitää ajatella että paskat muiden mielipiteistä ja ajatuksista!omat ne on tärkeät ja muistaa näytti miltä tahansa vikoja on jokaisessa ihmisessä..
Kuten ap huomaat että näiden jotka noin ajattelee ja solvaa lihavia,heidän aivokapasiteettinsä ei käy ihan täysillä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
hyvä että kuntoilet eipä sitten tartte painoa murehtia

Unohdit mainita ;) että laita iso lappu otsaasi -LÄSKI LAIHDUTTA- :D

no laita itelles jos siltä tuntuu :hug:

Vaan kun ei mikään lappu tartu rasvaiseen ja hikiseen ihooni :D

Jeesus teippi tarttuu :)
Mua ei ainakaan häiritse kuntoilevat lihavat.Hyvä että kuntoilee ja hatun nosto =)

Muuten ihan samaa mieltä, mutta kyllä ryhävalaat rannalle kuuluu, lähelle vettä tietenkin :D . Mä aion tänä vuonnakin istuttaa valkoisen ruhoni Turun uimarannoille, ja vielä uimapuku päällä :o . Meillä taitaa olla jopa eväät mukana, niitä ei sitten kannata tuijottaa kovin tarkkaan, ettei tule paha olo. Siellä saattaa olla jopa keksejä ja karkkiakin! Kesällä mun on valitettavasti pakko pistää t-paita päälle, koska pitkähihaisella hikoilen vielä enemmän. Sortsitkin multa löytyy, mutta täytyy varmaan pysytellä capreissa, ettei polviläskit näy.

Hauskaa tulevaa kesää kaikille meille voipalloille! Terveisin 158cm/103kg :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Muuten ihan samaa mieltä, mutta kyllä ryhävalaat rannalle kuuluu, lähelle vettä tietenkin :D . Mä aion tänä vuonnakin istuttaa valkoisen ruhoni Turun uimarannoille, ja vielä uimapuku päällä :o . Meillä taitaa olla jopa eväät mukana, niitä ei sitten kannata tuijottaa kovin tarkkaan, ettei tule paha olo. Siellä saattaa olla jopa keksejä ja karkkiakin! Kesällä mun on valitettavasti pakko pistää t-paita päälle, koska pitkähihaisella hikoilen vielä enemmän. Sortsitkin multa löytyy, mutta täytyy varmaan pysytellä capreissa, ettei polviläskit näy.

Hauskaa tulevaa kesää kaikille meille voipalloille! Terveisin 158cm/103kg :wave:

täällä 166cm ja 98kg. Hyvvää kessää sullekkin!!
ps: rannalla nähhään! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
että te ootte ihania :D tämä valas taitaa aloittaa muutes rullaluistelun, se se vasta näky onkin kun on pallo pyörien päällä :D

Varo, ettei tule asvalttiin kuoppia, jos kaadut :o ! :D

:laugh: Joo, ja pahimmassa tapauksessa aiheutuu maanjäristys, joten pitäisköhän ne luistimet kuitenkin suosiolla jättää kaapin pohjalle pölyttymään :D

minun kuntoilut:

aamu, sängystä jääkaapinkautta sohvalle
puoliltapäivin: sohvankautta jääkaapille ja takasin sohvalle
ilta, alakerran pizzerian kautta koti sohvalle ja sohvalta jääkaapille ja jääkaapinkautta sänkyyn.
että tämmöne kunto-ruokaralli

Alkuperäinen kirjoittaja miumiumiumiu:
minun kuntoilut:

ilta, alakerran pizzerian kautta koti sohvalle ja sohvalta jääkaapille ja jääkaapinkautta sänkyyn.

sopivasti liikuntaa ja ravintoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
Alkuperäinen kirjoittaja miumiumiumiu:
minun kuntoilut:

sopivasti liikuntaa ja ravintoa :D

Oikein hyvä tasapaino! Mut muista välttää portaita, ettei tulee liikaa liikuntaa :D .

Yhteistyössä