V
varmuuden vuoks harmaana
Vieras
Se nyt käynyt selväks et on kahdenlaista valmistajasta riippuen, ja kone ilmeisesti tulee olemaan Braunin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mun miehen mielestä mikään partakone ei ota tarpeeksi hyvin/nopeasti, vain höylä käy.
Halvempien ja kalliimpien ero on yleensä terissä ja esim. akun kestossa. Ihan halvimmissa malleissa ei ole kuin yksi terä, mikä yleensä vaatii käyttäjältä sitä että joutuu samaa paikkaa vetämään useaan otteeseen ennenkuin se leikkaa kaikki. Eli yleensä se ärsyttää ihoa enemmän, eli en suosittele. Kalliimmissa malleissa on kaksi terää, joka tietty nopeuttaa ajamista. Asteittain ominaisuudet paranee, akun kesto pitenee, tulee vedenpitävyyttä, liikkuvaa ajopäätä (joka myötäilee paremmin kasvojen muotoa paremmin), sitten alkaa tulla niitä merkkivaloja josta näkee akun varauksen ja milloin pitää laittaa laturiin ja parhaimmissa malleissa on sitten niitä pesujuttuja, eli ei tartte aukoo konetta, kunhan vaan laittaa partakoneen siihen telineeseen niin se putsaa ja pesee koneen itse.
Ja en ole mies, vaan olen ollut kodinkoneliikkeessä töissä ja työkaverit olivat kaikki miehiä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22500577:niin on. konetta en ole koskaan tykänny käyttää..
![]()
Mistä päättömien tarttee ajaa karvoja?
Kysytään sit millasia höyliä te käytätte?
Mistä päättömien tarttee ajaa karvoja?
Kysytään sit millasia höyliä te käytätte?