Palstalla enää vain kolme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keskustelua kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keskustelua kaipaava

Vieras
Mielenkiintoista ihmistä. Kun Mummeliisa ja VenakkoMilanna ajettiin pois.

Vain Peoyte, Data sekä Astrolabe vaikuttavat minusta enää tällä palstalla mielenkiintoisille ja kiehtoville ihmisille. Heissä persoonaa ja särmää sekä erottuvat hyvin joukosta. Jos kohta kirjoittavat ja kommentoivat ketjuja mielestäni liian vähän. Muita vaikea erottaa toisistaan, ts. hajuttomia & mauttomia.

Lisään: Pikkukaupunkilainen myös osuva palstahahmo. Toisin sanoen, hänen suhdekuvionsa kuin saippuasarjasta. Hänessä tosin häiritsee hieman rahalla kerskaaminen & välinpitämättömyys/omaan napaan tuijottaminen = ylinopeudet & roskien heittäminen autosta ulos. Mutta, myös hänen soisin osallistuvan palstailuun enemmän.

Mielenkiintoista ihmistä. Kun Mummeliisa ja VenakkoMilanna ajettiin pois.

Vain Peoyte, Data sekä Astrolabe vaikuttavat minusta enää tällä palstalla mielenkiintoisille ja kiehtoville ihmisille. Heissä persoonaa ja särmää sekä erottuvat hyvin joukosta. Jos kohta kirjoittavat ja kommentoivat ketjuja mielestäni liian vähän. Muita vaikea erottaa toisistaan, ts. hajuttomia & mauttomia.

teidän pitää nyt rekisteöytyä! ainut hommeli! rivien välistä luin!

[QUOTE="vieras";27920396]Sanotaanko nyt vielä kerran, kukaan ei ajanut Mummelia pois. Hän itse ajoi itsensä nurkkaan perättömillä syytöksillään ja valheillaan.[/QUOTE]

Ketään ei täältä oikeasti ajeta pois, kyllä se on ihan seurausta omasta käytöksestä ja/tai herneiden nokkaan vedosta.

[QUOTE="vieras";27920396]Sanotaanko nyt vielä kerran, kukaan ei ajanut Mummelia pois. Hän itse ajoi itsensä nurkkaan perättömillä syytöksillään ja valheillaan.[/QUOTE]

Mika kaytannollisen ero on Bannauksella ja poisajamisella?
Molemmissa tapauksissa olet Suljettu ulos.
Vai kuinka?

[QUOTE="Algoma";27920445]Mika kaytannollisen ero on Bannauksella ja poisajamisella?
Molemmissa tapauksissa olet Suljettu ulos.
Vai kuinka?[/QUOTE]

Kun todellakin, mummelia EI AJETTU POIS. Hän itse omalla käytöksellään aiheutti sen, että oli viisainta poistua takavasemmalle.

Bannin loputtua voi tietty palata palstailemaan. Ei ole suljettu ulos. Mutta jos on käyttäytynyt sikamaisesti muita kohtaan, niin silloin ei ehkä ole enää pokkaa palata palstalle. Silloin on viisainta vain kirjoitella siellä omassa blogissa.

Mä en kummankaan ketjuja pahemmin lukenut, joten ei mitään merkitystä mulle. Venakkoa joskus tuli vilaistua, mummelia vain sen säpäle-episodin (?) aikana ja se riitti kyseistä nikkiä. Hänet oli helppo välttää, kun ei vaan lukenut sitä hänen omaa ketjuaan, niin tosi harvoin hänen kirjoituksiinsä törmäsi.

Mun mielestäni täällä on paljon mielenkiintoisempia ihmisiä kuin nuo kaksi. Nikkejä en luettele, mutta kyllä monessa on särmää ja persoonaa.

Täällä on paljon hauskoja tyyppejä. Tietty monia tuntuu kiinnostavan eniten jos on joku jolle ilkeillään paljon tai joku joka aiheuttaa paljon riitoja. Se on semmosta seiska tyylistä viihdettä.

Kyllä täällä jotkut ahdistelee toisia, kaivelee vanhoja ym. Ilmankos väki vähenee tai tulee banneihin johtavia ylilyöntejä. Jos en puhelimella palstailisi, tekisin teille ikioman muokkauksen 10 pientä plussalaista, eikä yksikään selvinnyt.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Jaa";27920565]No minusta Peyote ei levittele... Ja silti hän oli aloittajan mielestä mielenkiintoinen[/QUOTE]

Kyseenalainen kunnia täällä tuo mielenkiintoinen. Ties mitä silläkin tarkoitetaan.

[QUOTE="vieras";27920468]Kun todellakin, mummelia EI AJETTU POIS. Hän itse omalla käytöksellään aiheutti sen, että oli viisainta poistua takavasemmalle.

Bannin loputtua voi tietty palata palstailemaan. Ei ole suljettu ulos. Mutta jos on käyttäytynyt sikamaisesti muita kohtaan, niin silloin ei ehkä ole enää pokkaa palata palstalle. Silloin on viisainta vain kirjoitella siellä omassa blogissa.[/QUOTE]

Kyllä täällä voi palstailla vaikka bannattaisiin, sitä ei voi kukaan estää ;)