A shadieeyah
fjongalla?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kellä on sentenced-tatuointi selässä?
fjongalla?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kellä on sentenced-tatuointi selässä?
Puhdas arvaus: Ultramariini?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
Fleur de la coeurAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:KENELLÄ ON FABERGEN MUNA?!?! Lahjaksi saatu.
haa tän mä tiedän Princess Of AccollaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tää on jo paha...kenen lapsella on huoneessaan semmonen krokotiili(?)pallomeri? On esiintynyt jossain kuvaketjussa tämä pallomeri joskus.
Mikä se sit on? Seeksen? Sekeen?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini::flower:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sinä??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vastaus on helppoAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
Mua jäi vaivaamaan toi ratsastusjuttu. Mut vissiin tää ketju ei oo mulle...Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Kaivakaa nyt sieltä tiimarivihkoistanne kuka ei tykkää hevosista mutta ratsastaa? Oonko mä jotenki yksinkertanen ku en tiiä...
Ja onko päättömällä ratsumiehellä muka lapsia????
Joo Se oli niin hienoAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:haa tän mä tiedän Princess Of AccollaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Tää on jo paha...kenen lapsella on huoneessaan semmonen krokotiili(?)pallomeri? On esiintynyt jossain kuvaketjussa tämä pallomeri joskus.
kuulemma sekeen, outoa minusta.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mikä se sit on? Seeksen? Sekeen?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini::flower:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sinä??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vastaus on helppoAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
Hmm AnnaBellin Masakiller?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenen mies palstailee tonttulakki päässä? Sillä miehellä on myös karvaset jalat :xmas:
AnnaBelin masakillerAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenen mies palstailee tonttulakki päässä? Sillä miehellä on myös karvaset jalat :xmas:
"reps ja kops" oikeesti?!?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenen mies palstailee tonttulakki päässä? Sillä miehellä on myös karvaset jalat :xmas:
AnnaBelinAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenen mies palstailee tonttulakki päässä? Sillä miehellä on myös karvaset jalat :xmas:
mikä tää onAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenellä oli suhde mieheen, jolla oli käärme nimeltä Reino??
Alkuperäinen kirjoittaja nöpö:pupuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:eiAlkuperäinen kirjoittaja alterego:Rakastaako Provo miestään?
mikä eläin annabellillä on?
KylAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Hmm AnnaBellin Masakiller?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenen mies palstailee tonttulakki päässä? Sillä miehellä on myös karvaset jalat :xmas: