mä tiedän, mutten osaa kirjoittaa sitä.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:KENELLÄ ON FABERGEN MUNA?!?! Lahjaksi saatu.
provo...Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:minä laihdutan.. yritän :ashamed:
kuka kyseli voiko puuron keittää kattilassa?
fjongan.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Kenellä meni kaverin polttarit vituralleen, kun juhlakalu tappeli miehensä kanssa eikä suostunut tulemaan kemuihin ollenkaan?
PintelinAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kuka soitti Jätkälle...?
Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
pintelin...Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kuka soitti Jätkälle...?
KippuravarpaanAlkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Kenen kissa raapaisi lapsen naamaa??
vastaus on helppoAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenellä oli suhde mieheen, jolla oli käärme nimeltä Reino??
kastarilla eli kastemadollaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenellä oli suhde mieheen, jolla oli käärme nimeltä Reino??
Sinä??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vastaus on helppoAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
mä jo luulin että .... no joo....Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenellä oli suhde mieheen, jolla oli käärme nimeltä Reino??
En oo kyl varma mut arvaan, riemurasian?? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Kenen koira lähti eilen karkuteille?
Onkohan jo kotiutunut? -bonuskysymys
FjongallaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kellä on sentenced-tatuointi selässä?
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Sinä??Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:vastaus on helppoAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Noista muista tapahtumista mä olen kuullut, mutten tämmösestä.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Kuka tiesi mikä on genetiivi sanasta sees (vaikkei uskonutkaan) B)
en tiedä kyllä vastausta, mutta ihana nimi käärmeellä!!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kenellä oli suhde mieheen, jolla oli käärme nimeltä Reino??