Palstalaisten parhaimmat laihdutukset? Menestystarinoita kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Eli nyt on juhannukseen 10 viikkoa. Vielä kerkeää pikkasen pudotella!

Kertokaa ystävät parhaimmat laihdutuskokemukset. Kuinka paljon tippui? Missä ajassa? Millä dietillä? Tai oletteko kuulleet tuttujen kokemuksia?
Nyt tarvitaan tsemppiä teiltä ja teidän onnistumisista!

Superkiitos!

Kyllähän tässä 10 viikossa ehtii vielä vaikka mitä! Minulla nyt ei ole kummempaa kokemusta, kuin että nyt viikko takana laihdutusta ja saldo -1,6 kg :) Yritän tähdätä siihen, että kyllä se kilo täytyy lähteä viikossa, niin kesään mennessä on jo jotain saanut aikaan.

Ihan normaalilla järkevällä ruokavaliolla ja tavallisella lenkkeilyllä mennään

-18kg puoles vuodes, aloin syömään säännöllisemmin ja enemmän (palautu aineenvaihdunta normaalille tasolle). Ja välttelin hiilareita, en hysteerisesti, mut jätin pahimmat pois.

Tämä ei kilpaile mistään nopeusennätyksestä, mutta vuodessa on tippunut 24 kg. Ja parin vuoden takaisesta tilanteesta 30 kg. Mitään erityistä dieettiä en ole noudattanut, vaan olen jättänyt herkut pois, vähentänyt hiilareita ja lisännyt proteiineja. Ja tietysti pienentänyt annoskokoja. Minulle tuntuu myös sopivan ruokailukertojen harventaminen, eli syön 3-4 kertaa päivässä. Herkuttelua en ole kokonaan unohtanut, mutta herkkupäivä on max. kerran viikossa (yleensä harvemmin).

alle vuodessa tipautin 48 kiloo..Pyöräilin päivittäin 32 km ja jätin kaikki valkioisen viljan,sokerin,rasvat pois..Perunaa jos oli ruokana,niin vain yksi pottu..En sallinut itselleni yhtään repsahdusta.

11kg kolmessa kuukaudessa normaalipainon sisällä. Lähtöpaino 71kg ja pituutta 170cm, nyt paino siis 60kg. Eipä muuta kuin makeat pois, vähemmän pastaa. Liikuntaa lisää, neljä kertaa viikossa 30-40 min. aamu-uinti tyhjällä vatsalla ja kaksi kertaa viikossa salia. Rauhallisia kävelylenkkejä iltaisin. Paino lähti kuin itsestään.

Laskin että kaloreita tuli n. 1100-1500 päivässä, riippuen just liikunnasta jne. Nälkää en nähnyt ja aamu-uinteihin jäin nopeasti koukkuun. Vaatekoko ennen 40, nyt 36, kyllä vaan on mukava olla:)

Ihan mielettömiä tsemppausvastauksia! Onnitteut teille! Mulla olisi 15kg tiputettavaa ja mietin kuumeisesti 10viikon kuuria. Kaapit on nyt lastattu kaalilla ja nutriletilla:) Tsemppiä ja uskoa sain nyt ihan eri tavalla!

Yhteistyössä