U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla on samperin kaa sama vikaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:En jätä kenenkään palstalaisen aloitusta lukematta, jos vaan aihe on kiinnostava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Kenen aloitukset jätät lukematta? Ja miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mulla on samperin kaa sama vikaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:En jätä kenenkään palstalaisen aloitusta lukematta, jos vaan aihe on kiinnostava![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:En jätä kenenkään palstalaisen aloitusta lukematta, jos vaan aihe on kiinnostava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Katson otsikon ja jos se kiinnostaa avaan jutun. Mulle on ihan sama kuka sen on aloittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:Ei ole kiinni hlöstä vaan aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:Katson otsikon ja jos se kiinnostaa avaan jutun. Mulle on ihan sama kuka sen on aloittanut.
Näinpä juuri täälläkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mulla on samperin kaa sama vikaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:En jätä kenenkään palstalaisen aloitusta lukematta, jos vaan aihe on kiinnostava![]()
![]()
Vielä yks saman vian omaava on täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pakko myöntää että on muutama joiden tekstejä en lue. Tiedän etukäteen että alkaisi veetuttaan. Joten mitäpä tuota mensi itseään kiusaamaan ja päiväänsä pilaamaan.![]()