Samoin mulleAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Ensimmäisenä mieleen tuli Eva
Alkaako verenpaine nousta?Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:sä oot nyt pastori ihastunut tohon otokseesi kun kokoajan siit pitää lässyttää. Hyvä kuva on, uskotaan.. otollisesta kulmasta otettu, siitä johtuu, get over it!
Hmm.. Jos liität vaikka aijaan kautta niin liität teksti laatikkoon img kuvat jotka olet ensin ladannut kuvapalvelimelle?Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Voiks joku neuvoa, miten saan profiiliin monta kuvaa näkymään? Mä en edelleenkään saa vaihdettua sinne kuvaa, enkä laitettua esim. aijaan kautta kuvia. Tyhmä minä :headwall:
No meijänhä se piti sanoo! Mut paha sanoo, ku sul ei oo kuvaa...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Mä muistutan Miia Nuutista (sitä näyttelijää), paitsi ettei ole kiharat hiukset. =)
Venla Saartamo(Salattujen elämien Miia)Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:no entäs mie?
mun mielestä sitä joka esim: näytteli salkkareissa MiiaAlkuperäinen kirjoittaja Astralberry:no entäs mie?
Tää ei ole äidinkielen oppitunti,vaan kasplussan palstaAlkuperäinen kirjoittaja ????:sarjassamme ärsyttävää huonoa suomea...
keLLE näytät, pitäisi tässä yhteydessä tietysti olla: keneLTÄ julkimoLTA näytät
keLLE julkimoLLE näytät = sinä näytät hänelle jotakin...
ohoh, ei ookkaa ennen sanottu sen näköseksAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Venla Saartamo(Salattujen elämien Miia)Alkuperäinen kirjoittaja Astralberry:no entäs mie?
En tunne. :/Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:
Laitan kuvan hetkeksi profiiliin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:En tunne. :/
Hehe.Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Laitan kuvan hetkeksi profiiliin.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:En tunne. :/
en nyt muista nimeä mut joku politiikko se on.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Haa, oleksä sieppari?Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Entä minä? :wave:
Vaihdoin nikkiä vähän aikaa sitten. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Muistan sut kyllä ihan toisella nikillä...
Ja julkkista en keksi, mut muistutat kyllä ihan mun Anne-tätiä.