Palstalaiset: Mikä on teidän koulutuksenne ja mitä teette työksenne?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
[QUOTE="vieras";24798879]Sulle on ainakin opetettu miten auotaan päätä[/QUOTE]

Ihan asiallisen kysymyksen esitin. Jotain on pakko olla pielessä, jos vastavalmistunut merkonomi saa pariin riviin mahtumaan noin monta kirjoitusvirhettä.
 
"toimittaja"
Mä olen ihan kohta valmis YTM. Lukio ja ammattikoulu pohjana. Vakitöitä en ole vielä edes hakenut, olen tehnyt erinäisiä pätkiä toimittajana, tiedottajana ja sitten kirjoitellut freenä.
 
olen
Tieteellinen koulutukseni on lääketieteen ja kirurgian tohtori, ammatillinen koulutukseni on psykiatrian erikoislääkäri ja psykoterapeutti.

Työni on ylilääkäri. Mutta olen sairauden vuoksi nyt pitkällä sairauslomalla.
 
"vieras"
Olen tällä hetkellä yrittäjä ja teen kenttähommia tosi vähän, lähinnä vain paikkaan äkillisiä sairastumisia. Käytännössä tämä on siis kuorma-auton ajoa paikasta a paikkaan b ja kuoman lastaamista / purkua / toimittamista.

Työskentelen kotoa käsin, eli hoidan firman juoksevat asiat, työvuorlistat ym. Minulla on 11 miestä töissä ja lähiaikoina tulen palkkaamaan kaksi lisää.

Nautin kovasti työstäni ja tämä sopii hyvin yhteen perhe-elämän (4 lasta) kanssa.

Mieheni on käynyt peruskoulun jälkeen lukion, sitten ollut ammattiurheilijana 8v ja nyt työskentelee yläasteen liikunnanopettajana 50% työajalla + opiskelee työn ohessa liikunnanohjaajaksi.
 
olen
[QUOTE="vieras";28271906]

Mieheni on käynyt peruskoulun jälkeen lukion, sitten ollut ammattiurheilijana 8v ja nyt työskentelee yläasteen liikunnanopettajana 50% työajalla + opiskelee työn ohessa liikunnanohjaajaksi.[/QUOTE]

Herää kysymys miksi aloituksenkaltaiseen kysymykseen kukaan rupeaa vastaamaan miehensä koulutuksesta....???
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkurouva74
Ylioppilas olen vaan. Kävin töissä pari vuotta ja sitten jäin kotiäidiksi. 2015 olis tarkoitus lähteä töihin, opiskelemaan tai oppisopimukselle.. Jälkimmäinen nyt ollut päällimmäisenä mielessä, mutta ala on vielä mietinnässä :) amistutkintoa vaan, en halua opiskella enempää kuin sen pari vuotta.. Mielummin työelämään vaan niin nopeasti kuin pääsee.
 

Yhteistyössä