Palstalaiset joihin haluasit syystä tai toisesta tutustua?

• Viestiketjun aloittaja "Mielikki"
  • Ensimmäinen viesti
vuosia harmaillut
Anatolia, Turkilmas, BootyPeppi näin mielenkiintoisina tyyppeinä. Sit Phoebsin sen takia, että ois pakko nähdä voiko jollain ihmisellä livenäkin olla niin idiootin mielipiteet ja pystyiskö naama peruslukemilla selittämään samoja juttuja kuin täällä...

Voi voi, vaikka kenet! Mutta esim Mairan haluaisin tavata, ollaan jopa saatettu tietämättämme törmäillä toisiimme. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23437785:
Mä voisin mennä kahvittelemaan Mummeliisan ja Keittiksen tykö. Mamma Italianan tykö ois kanssa kiva mennä käymään.
Rieputasta ja Scarletista haluisin tietää, ovatko yhtä ärsyttäviä oikeesti, kun ovat täälläkin.
Aamuäree, Kerpele (tai joku vastaava) ja Booty ois kiva muuten vaan nähdä, vaikuttavat mukavilta.
Muutama muukin, kenen kanssa vois kahvitella, mutten muista nimiä :p
Oi :D Siistiä !

[QUOTE="sone";23448003]Revolin:, Ihan sen takia että on yhteisiä kiinnostuksen kohtaita tuolla kesäkuntoon 2011 pinossa ja muutenkin voisin käyttää ihonhoidon taitojani sen käsiin :D
Markiisin koska sillä on niin iso haba :D
Joo, ja sellaisia tyyppejä ketkä on pyörinyt vuosia sitten jo suomi24 palstalla, kuten Mummeliisa, lai-ne, (ainakin oon koko ajan luullu että on sama nikki täällä), Emilyn. Hmmm ketäs muita..
Monia hyviä ystäviä olen täältä saanut, joiden kanssa facebookissakin vaihdetaan kuulumisia usein, nikkejä en enää muista edes, oikeet nimet vaan :D Ihania ihmisiä![/QUOTE]

hei sone! olen sama lai-ne :) sut ois kans kiva tavata.

olen tavannut muutaman ja olen tosi iloinen, että olen!

minusta olisi kiva nähdä vaikka kaikki, kuka tahansa, jokaiselta kun voi oppia jotakin, siltäkin, jonka kanssa ajatukset ei kohtaa lainkaan.

"vieras"
Haluaisin tutustua Wicked Maryyn ja Lunaticiin. Sen sijaan en todellakaan haluaisi tavata Rieputarallaata (ärsyttävä) enkä Bad Virginiä (aggressiivinen). Vaikuttavat erittäin epämiellyttäviltä tyypeiltä.

Yhteistyössä