M
Miä
Vieras
Miä vois tulla opettaa mulle kasvien hoitoa. Mulla kuolee kaikki kukat. jopa mun vuorenkilvet kuoli :'(
Kyllä miä olen oman osani noista kasveista kuule tappanut myös
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miä vois tulla opettaa mulle kasvien hoitoa. Mulla kuolee kaikki kukat. jopa mun vuorenkilvet kuoli :'(
Mun viimeisin orkidea oikeesti vaan kuihtu, lehdet tippu, ne "oksat" kuoli pystyyn ja vähän availin sitä niin juuretkin oli jo kuolleet ja tuo oli eka mitä kastelin ohjeen mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23436681:Tuli vaan mieleen kun joskus ihmiset olettaa että kun orkidea pudottaa kukkansa niin se on kuollut. Se ei ole
Kukkiihan kiinanruusukinJa sitäpaitsi hyvä kun viherkasvit pysyy hengissä, toivoa on
![]()
Mun viimeisin orkidea oikeesti vaan kuihtu, lehdet tippu, ne "oksat" kuoli pystyyn ja vähän availin sitä niin juuretkin oli jo kuolleet ja tuo oli eka mitä kastelin ohjeen mukaan!
Edelliset mitä oon kastellu joskus ja jouluna senkun mennä porskuttaa eteenpäin, vaikka olivat toissa keväänä ulkona, kun oli vielä hallaa yöllä..
Ok kiitos, mulla tuli mieleen, jotta se oli kaupassa pilalle kasteltu. Mutta voi nyyh, se oli niin hieno lehmä. Pitää hakea siis uus kukkanenAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23436828:Siinä on voinut olla tuholaisiakin tai joku tauti.. Miä kans kastelen kun muistan ja hyvin voi kukkaset![]()
Ok kiitos, mulla tuli mieleen, jotta se oli kaupassa pilalle kasteltu. Mutta voi nyyh, se oli niin hieno lehmä. Pitää hakea siis uus kukkanen![]()
Näin! Aivan ihana! Siksi kai se muistuikin heti mieleen, miten mun lehmälle käviAlkuperäinen kirjoittaja Miä;23436917:No sekin on mahdollista.. Voi, oliko siullakin lehmä? Näitkö miun lehmän kuvan, se on tuolla pari sivua taaksepäin![]()
Tytsin, se on niin ihana ja aito, varmasti hyvä ystävä.
Myöskin Rukoilijasirkka ja Grace olis mukava joskus tavata
Mitäs veikkaat, voiko mun ammatinvalinnalla olla oikeasti kovin herkkähipiäinen? Ja mitä tulee tuohon LTEK:n hajoamiseen - kyllä se haikeaksi vetää ja tavallaan koville ottaa.
Näköjään voi. Sä olet yksi herkkähipiäisimmistä tällä palstalla. Itse kyllä "nokkelasti" sanailemassa muille, mutta muilta et siedä samaa sitten ollenkaan.
Puhuinkin nyt oikeasta elämästä, en virtuaalimaailmasta.
Kyllä sä ihan oikeasti hermostut täälläkin![]()
Mutta se ei kerro mitään siitä, hermostunko livenä yhtä nopeasti.
Kyllä sä ihan oikeasti hermostut täälläkin![]()