Palstalaiset joihin haluasit syystä tai toisesta tutustua?

• Viestiketjun aloittaja "Mielikki"
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Miä vois tulla opettaa mulle kasvien hoitoa. Mulla kuolee kaikki kukat. jopa mun vuorenkilvet kuoli :'(
Kyllä miä olen oman osani noista kasveista kuule tappanut myös :D Ja mokaa ne ammattilaisetkin, yleensä ihan reippaasti, kasvihuoneellisen vaikka kerrallaan. Jos yhtään lohduttaa.. Kasvit on sellasia vempuloita että niistä ei aina tiedä mistä ne ottaa nokkiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23436681:
Tuli vaan mieleen kun joskus ihmiset olettaa että kun orkidea pudottaa kukkansa niin se on kuollut. Se ei ole :D

Kukkiihan kiinanruusukin :) Ja sitäpaitsi hyvä kun viherkasvit pysyy hengissä, toivoa on :D
Mun viimeisin orkidea oikeesti vaan kuihtu, lehdet tippu, ne "oksat" kuoli pystyyn ja vähän availin sitä niin juuretkin oli jo kuolleet ja tuo oli eka mitä kastelin ohjeen mukaan!
Edelliset mitä oon kastellu joskus ja jouluna senkun mennä porskuttaa eteenpäin, vaikka olivat toissa keväänä ulkona, kun oli vielä hallaa yöllä..

Miä
Mun viimeisin orkidea oikeesti vaan kuihtu, lehdet tippu, ne "oksat" kuoli pystyyn ja vähän availin sitä niin juuretkin oli jo kuolleet ja tuo oli eka mitä kastelin ohjeen mukaan!
Edelliset mitä oon kastellu joskus ja jouluna senkun mennä porskuttaa eteenpäin, vaikka olivat toissa keväänä ulkona, kun oli vielä hallaa yöllä..
Siinä on voinut olla tuholaisiakin tai joku tauti.. Miä kans kastelen kun muistan ja hyvin voi kukkaset :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23436828:
Siinä on voinut olla tuholaisiakin tai joku tauti.. Miä kans kastelen kun muistan ja hyvin voi kukkaset :D
Ok kiitos, mulla tuli mieleen, jotta se oli kaupassa pilalle kasteltu. Mutta voi nyyh, se oli niin hieno lehmä. Pitää hakea siis uus kukkanen :)

[QUOTE="Mielikki";23432708]
Rieputarallaa: Onko hän todellakin noin herkästi itseensä ottava ihminen. Miten hän kestää suosikkibändissä hajoamisen.
[/QUOTE]

Mitäs veikkaat, voiko mun ammatinvalinnalla olla oikeasti kovin herkkähipiäinen? Ja mitä tulee tuohon LTEK:n hajoamiseen - kyllä se haikeaksi vetää ja tavallaan koville ottaa.

taustailija
Mitäs veikkaat, voiko mun ammatinvalinnalla olla oikeasti kovin herkkähipiäinen? Ja mitä tulee tuohon LTEK:n hajoamiseen - kyllä se haikeaksi vetää ja tavallaan koville ottaa.
Näköjään voi. Sä olet yksi herkkähipiäisimmistä tällä palstalla. Itse kyllä "nokkelasti" sanailemassa muille, mutta muilta et siedä samaa sitten ollenkaan.

Suzyanne
Wicked Mary, Tytsi, NCM, Rieputarallaa, Leukistinen, NinaTT nyt ainakin, mielenkiintoisia persoonia. Niin kuin monen monta muutakin. Ja kaksi ihanaa ihmistä olen täältä jo tavannutkin. =)

"vieras"
Savanna: Mielenkiintoinen tapaus
Freiya: Tulisin varmasti juttuun hänen kanssa
Mummeliisa: Vaikuttaa mukavalta
Scarlett: Haluan nähdä aidon sossupummin
Mummomainen: Haluan nähdä onko oikeesti niin tyhmä miltä vaikuttaa
Lunatic: Haluan nähdä aidon katkeran vanhan piian

Mä voisin mennä kahvittelemaan Mummeliisan ja Keittiksen tykö. Mamma Italianan tykö ois kanssa kiva mennä käymään.
Rieputasta ja Scarletista haluisin tietää, ovatko yhtä ärsyttäviä oikeesti, kun ovat täälläkin.
Aamuäree, Kerpele (tai joku vastaava) ja Booty ois kiva muuten vaan nähdä, vaikuttavat mukavilta.
Muutama muukin, kenen kanssa vois kahvitella, mutten muista nimiä :p

Tuleepas nikkejä mieleen kun alkaa oikein miettiä :)
Lisään listaani kilometrin mittaiseen Hyytiksen, Jehnny Tightlipsin, Senni Tonnikan, Kotilohikäärmeen, Alastoman lohikäärmeen, Heavyfreakin ja Pesky Pixien. Näin kolmanteen alkuun :D

"sone"
Revolin:, Ihan sen takia että on yhteisiä kiinnostuksen kohtaita tuolla kesäkuntoon 2011 pinossa ja muutenkin voisin käyttää ihonhoidon taitojani sen käsiin :D
Markiisin koska sillä on niin iso haba :D
Joo, ja sellaisia tyyppejä ketkä on pyörinyt vuosia sitten jo suomi24 palstalla, kuten Mummeliisa, lai-ne, (ainakin oon koko ajan luullu että on sama nikki täällä), Emilyn. Hmmm ketäs muita..
Monia hyviä ystäviä olen täältä saanut, joiden kanssa facebookissakin vaihdetaan kuulumisia usein, nikkejä en enää muista edes, oikeet nimet vaan :D Ihania ihmisiä!

Yhteistyössä