Palstalaiset joiden uskot olevan vähän, jonkin verran tai todella tyytymättömiä, pettyneitä ja/tai surullisia elämäänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minda"

Vieras
Mun mielestä aivan selvästi ainakin nämä:
-Rollolainen
-Venakko Milanna
-Björn
-Akaatti
-Äkäinen Herra Majuri

Paistaa vain niin läpi noiden tyyppien kirjoituksista, että ovat kaikkea muuta kuin tyytyväisiä elämäänsä. Kovasti yrittävät esittää muuta, mutta eivät he ketää huijaa.

:wave: Lilii!

Mulla ei nyt juuri mene elämässäni kovin lujaa, mutta ajattelin sanoa paukauttaa sen teille ihan suoraan, koska muista kirjoituksistani täällä sitä ei voi mitenkään päätellä. (Lue: ei tuollaista asiaa voi nähdä jonkun virtuaalityypin lätinästä, ellei suoraan kerro olevansa sad.)

Täällä yksi!
Mulla ei mene tällä hetkellä kovinkaan kehuttavasti. Miltei kaikki tökkii. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27480728:
:wave: Lilii!

Mulla ei nyt juuri mene elämässäni kovin lujaa, mutta ajattelin sanoa paukauttaa sen teille ihan suoraan, koska muista kirjoituksistani täällä sitä ei voi mitenkään päätellä. (Lue: ei tuollaista asiaa voi nähdä jonkun virtuaalityypin lätinästä, ellei suoraan kerro olevansa sad.)

:hug:

Mulla ei mene kovin lujaa, olen surullinen. Mies joutui sairaalaan eilen illalla reilun viikon epämääräisen sairastelun vuoksi ja mä yritän nyt pitää "kulisseja korkealla" kotona ja valaa tsemppiä sekä itseeni että kolmeen lapseemme. Raksaprojektikin tässä samaan aikaan menossa ja omat opinnot loppusuoralla (yksi tentti jää tänään tekemättä, en vaan pysty keskittymään siihen, kun ajatukset täysin muualla).

[QUOTE="Vieras";27480761]Sun naisvastaiset konmentit paljastaa sun ammottavan yksinäisyyden. En tiedä, oletko parisuhteessa, mutta jos olet, et koe yhteyttä siinä.[/QUOTE]

häh? ruutiukolla on sitkeä perskärpänen, joka puhuu ihan outoja. ei minusta ruutis oo millään tasolla misogynisti.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
:wave:
Joudun tällä hetkellä istumaan/makaamaan päivittäin suurimman osan ajastani! Ei jumppaa, ei tanssia, ei punttisalia, ei pallopelejä, ei pyöräilyä, ei uimista, EI EDES NOMAALIA ulkona kävelyä, paitti pakolliset koiran lenkitykset!!!:mad:

Täällä palstalla aika kuluu rattoisasti kunnes jalka on kunnossa (saatte vielä hetken kestää mua;))
Jalka leikataan pian ja sitten juosta sinkoilen, pompin, riehun ja vois ehkä tempasta jotain tosi extriimii! Laskuvarjohyppy on vissiin kesäjuttuja mut jotain vastaavaa!

On sillä varmaan jotain tekemistä ainakin tekemisen puutteen kanssa että tänne palstalle pelmahtaa ja täältä saa helposti palstakavereita, joiden kanssa kiva lätistä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Rehellisesti sanottuna minun mielestäni KAIKKI tällä palstalla olevat ovat jonkin asteisesti jotakin aloituksessa kuvattua. Itse ainakin huomaan hyvin roikkuvani täällä erityisesti väsyneenäj a elämääni kyllästyneenä. Enpä voi sanoa, että yhtenäkään ns. kivana päivänä olisin tätä sivustuoa avannut...

Booty on aika surullinen ilmestys. Yrittää olla niin nuorekas vaikka näyttää oikeasti irvokkaalle. Naisen pitäisi voida vanheta arvokkaasti eikä pitää kynsin ja hampain kiinni nuoruudessa.

[QUOTE="Tää";27481652]Booty on aika surullinen ilmestys. Yrittää olla niin nuorekas vaikka näyttää oikeasti irvokkaalle. Naisen pitäisi voida vanheta arvokkaasti eikä pitää kynsin ja hampain kiinni nuoruudessa.[/QUOTE]

Eihän näytä irvokkaalle. Vaikuttaa aidosti tyytyväiseltä ihmiseltä. Ehkä tylsistynyt ja tykkää hämmentää, muttei onneton, ainakaan ulkonäkönsä suhteen.

Olen aina pitänyt jotenkin surkeina bootyn ulkonäön haukkujia. Siitä vaan niin kuuluu läpi se musta tunne, se kateus. Vähintään edes siitä seikasta, että häntä tituleerataan kaunottareksi.

[QUOTE="vieras";27481696]Eihän näytä irvokkaalle. Vaikuttaa aidosti tyytyväiseltä ihmiseltä. Ehkä tylsistynyt ja tykkää hämmentää, muttei onneton, ainakaan ulkonäkönsä suhteen.

Olen aina pitänyt jotenkin surkeina bootyn ulkonäön haukkujia. Siitä vaan niin kuuluu läpi se musta tunne, se kateus. Vähintään edes siitä seikasta, että häntä tituleerataan kaunottareksi.[/QUOTE]
Vai oisko ihmiset vaan kyllästyneet tyrkkyihin?

Sitäkin vaihtoehtoa sopii miettiä, iänikuisen kateuskortin ohella.

Yhteistyössä