Palstan pahimmat vittuilijat täällä muita haukkuu, hauska ketju
Markiisikin, siveyden sipuli.
Tiedät itsekin olevasi veemäinen, vai mistä nikkisi?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormillaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:niin on :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kyllä hänkin joskus aika veemäinen täti.Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:wicked mary ilkeä?? no ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:lunatic
bv
imperial
wicked mary
harmaat
voi tais sattuu ku sut mainitsin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Palstan pahimmat vittuilijat täällä muita haukkuu, hauska ketju
Aiheestahan me kaikki omasta mielestämme...Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormilla
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Ei vaan, mulle on sun jutut entostenkin nikkien ajoilta jäänyt mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:voi tais sattuu ku sut mainitsin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Palstan pahimmat vittuilijat täällä muita haukkuu, hauska ketju
no siinä tapauksessa voinet virkistää muistiani ? Kerropa nyt ne kaikki nikit joita olen palstakiusannut, kun syyttelemään alat.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:muistini mukaan mennyt kyllä vähän yli..eikä vaan aiheesta :/Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormillaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:niin on :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kyllä hänkin joskus aika veemäinen täti.Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:wicked mary ilkeä?? no ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:lunatic
bv
imperial
wicked mary
harmaat
Mä en oo aikoihin enää vittuilu kellekkään eräästä aiheesta.Olen kääntänyt uuden sivun siinä asiassa..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei vaan, mulle on sun jutut entostenkin nikkien ajoilta jäänyt mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:voi tais sattuu ku sut mainitsin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Palstan pahimmat vittuilijat täällä muita haukkuu, hauska ketju
Mikä tekee musta pahan vittuilijan, oonko mä sulle sanonut väärän sanan
oli kaksi vaihtoehtoa Gloomy Mary tai Wicked Mary, pitkän pohdinnan jälkeen päädyin Wicked Maryyn, nimimerkki ei liity mitenkään palstailuun täällä, vaan piti vaan keksiä jokin etu-liite omaan nimeeniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedät itsekin olevasi veemäinen, vai mistä nikkisi?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:olen mutta aiheesta, ne joita olen "palsta kiusannut" voi laskea yhden käden sormillaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:niin on :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On kyllä hänkin joskus aika veemäinen täti.Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:wicked mary ilkeä?? no ei oleAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:lunatic
bv
imperial
wicked mary
harmaat
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:?? SIIS HÄH??Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mun hormoonit ei suhun liity mitenkään, sä itse harmailet täällä ja levittelet muiden asioita, sen takia poistin sut naamakirjastakin.
Anteeksi nyt vaan mutta en oo sun asioitas levitellyt yhtään mihinkään, vai onko sun asioissa jotain levittelemistä?
Ja se olin muuten MINÄ joka poistin sut kaverilistalta jo melko äkkiä, että miten sä olet mut voinu poistaa kun estin sut jo melko alussa edes näkemästä sivuani? En tykännyt susta ollenkaan.
Helvetin paskanjauhaja.
Voin levitellä ihan mustana jos oisin sen sortin ihminen. Mutta juoruilu ei ihan ole mun juttu.. kaikki ei ole yhtä white trashejä kuin sinä, hiton juntti.
Hohhoijaa, itse sä aina mulle nälvit, jos täällä törmätään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:BV on ainakin sanoinkuvaamaton paskanjauhaja ja vainoharhanen persoona.
Minä poistan hänet fb-listaltani koska en vaan tykkää ko. tyypistä ollenkaan, niin tämä hyökkää sen jälkeen palstalla mun perskärpäseksi ja nyt vielä kehtaa väittää että on itse poistanut mut kaverilistaltaan.. vittu että voi ihminen olla IDIOOTTI JA LAPSELLINEN.
Varokaa oikeesti tota ämmää, ei tiä mitä keksii teistäkin jos alatte liikaa kaveerata.
:headwall:
Ei vittu oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Okei, jätetään kaikki siihen uskoon, että sä poistit mut, mulle sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä
Ja totta, mun asioissa ei ole mitään leviteltävää, periaate on silti periaate.
Enkä ole ainut siinä mielipiteessä, että sä olet palstan pahimpia kiusaajia.
Ja luulee, että on NIIN mielenkiintoinen ihminen, että joku alkaisi oikein stalkata sitä Kommentoi taannoin mm. "poistin fb-kavereista muutamia palstalaisia, jotka paljastuivat stalkkereiksi" Että on pikkusen ehkä liian suuret luulot itsestään tuossa kohtaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:BV on ainakin sanoinkuvaamaton paskanjauhaja ja vainoharhanen persoona.
Minä poistan hänet fb-listaltani koska en vaan tykkää ko. tyypistä ollenkaan, niin tämä hyökkää sen jälkeen palstalla mun perskärpäseksi ja nyt vielä kehtaa väittää että on itse poistanut mut kaverilistaltaan.. vittu että voi ihminen olla IDIOOTTI JA LAPSELLINEN.
Varokaa oikeesti tota ämmää, ei tiä mitä keksii teistäkin jos alatte liikaa kaveerata.
Hohhoijaa.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Hohhoijaa, itse sä aina mulle nälvit, jos täällä törmätään. =)
Mikä ihme sua vaivaa?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei vittu oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Okei, jätetään kaikki siihen uskoon, että sä poistit mut, mulle sillä tiedolla ei ole mitään merkitystä
No leiki nyt itsekses että oot poistanu itse minut, aika mahdotonta sillä et oo voinut edes nähdä mua listoillas tai edes haulla enää aikoihin.
Että revipä siitä, pälli.
Mä en ole missään sanonut, että mun elämä olis mielenkiintoista, koska sitä se ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja luulee, että on NIIN mielenkiintoinen ihminen, että joku alkaisi oikein stalkata sitä Kommentoi taannoin mm. "poistin fb-kavereista muutamia palstalaisia, jotka paljastuivat stalkkereiksi" Että on pikkusen ehkä liian suuret luulot itsestään tuossa kohtaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:BV on ainakin sanoinkuvaamaton paskanjauhaja ja vainoharhanen persoona.
Todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja luulee, että on NIIN mielenkiintoinen ihminen, että joku alkaisi oikein stalkata sitä Kommentoi taannoin mm. "poistin fb-kavereista muutamia palstalaisia, jotka paljastuivat stalkkereiksi" Että on pikkusen ehkä liian suuret luulot itsestään tuossa kohtaa :xmas:
Kandee laittaa popparit tulemaanAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:perjantai-illan viihteet löytyy palstalta!
Onko sulla jäänyt levy päälle?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja luulee, että on NIIN mielenkiintoinen ihminen, että joku alkaisi oikein stalkata sitä Kommentoi taannoin mm. "poistin fb-kavereista muutamia palstalaisia, jotka paljastuivat stalkkereiksi" Että on pikkusen ehkä liian suuret luulot itsestään tuossa kohtaa :xmas:
Sen jälkeen kun poistin sen listoilta, alko täällä syytellä että levittelen harmaana hänen juttujaan täällä. :headwall:
Kun tietäsin vaan itsekin mitä juttuja, ni ois ihan kiva. En tiedä ko.ämmästä kuin nimen ja lapsien nimet ja niiden lukumäärän. Ja ne varmaan tietää kaikki muutkin palstalaiset.
En ihmettele jos ko ihmisellä ei irl-ystäviä ole, sen verran outoja syytöksiä jakelee.
Kyllä se olet sinä paha "neitsyt".Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:?? SIIS HÄH??Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mun hormoonit ei suhun liity mitenkään, sä itse harmailet täällä ja levittelet muiden asioita, sen takia poistin sut naamakirjastakin.
Anteeksi nyt vaan mutta en oo sun asioitas levitellyt yhtään mihinkään, vai onko sun asioissa jotain levittelemistä?
Ja se olin muuten MINÄ joka poistin sut kaverilistalta jo melko äkkiä, että miten sä olet mut voinu poistaa kun estin sut jo melko alussa edes näkemästä sivuani? En tykännyt susta ollenkaan.
Helvetin paskanjauhaja.
Voin levitellä ihan mustana jos oisin sen sortin ihminen. Mutta juoruilu ei ihan ole mun juttu.. kaikki ei ole yhtä white trashejä kuin sinä, hiton juntti.
Niin. Käyhän Lunis tarkistamassa, ettei mene turhaan sähköä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Onko sulla jäänyt levy päälle?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja luulee, että on NIIN mielenkiintoinen ihminen, että joku alkaisi oikein stalkata sitä Kommentoi taannoin mm. "poistin fb-kavereista muutamia palstalaisia, jotka paljastuivat stalkkereiksi" Että on pikkusen ehkä liian suuret luulot itsestään tuossa kohtaa :xmas:
Sen jälkeen kun poistin sen listoilta, alko täällä syytellä että levittelen harmaana hänen juttujaan täällä. :headwall:
Kun tietäsin vaan itsekin mitä juttuja, ni ois ihan kiva. En tiedä ko.ämmästä kuin nimen ja lapsien nimet ja niiden lukumäärän. Ja ne varmaan tietää kaikki muutkin palstalaiset.
En ihmettele jos ko ihmisellä ei irl-ystäviä ole, sen verran outoja syytöksiä jakelee.