Tiitta
itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itsetyydytän dildolla ja opetan lapselle sen oikeaoppista käyttöä.
Älä hakkaa päätä seinään se sattuuAlkuperäinen kirjoittaja hekla::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itsetyydytän dildolla ja opetan lapselle sen oikeaoppista käyttöä.
Ei sinun ole pakko,laita tänne minä tuhoan ne herkut äkkiäAlkuperäinen kirjoittaja Matilda84:pellavahousut ja t-paita, pitääks täällä syödäkki samalla? Pitää siis mennä hakee jotai pientä
kuka on olevinaan minä?! Hekla : anna palaa vain :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä hakkaa päätä seinään se sattuuAlkuperäinen kirjoittaja hekla::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itsetyydytän dildolla ja opetan lapselle sen oikeaoppista käyttöä.
no tottakai, etkö sää sitä tiennytAlkuperäinen kirjoittaja Matilda84:pellavahousut ja t-paita, pitääks täällä syödäkki samalla? Pitää siis mennä hakee jotai pientä
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu
mies toi runet päiväkahveelle, oli hyvää eikä maistunut rommi liikaa vai konjakki, jotain niissä oli. mies vitsailikin, että joko tuntuu päässä "joo, oon ihan sekas, hae lisää!"Alkuperäinen kirjoittaja miami vice:Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:itse: musta pitkähihainen t-paita, jonka päällä tiukahko kuvallinen harmaa t-paita, mustat sammarit, siniset nilkkasukat ja mustat alusvaatteet. kädessä battery ja lautasella runebergin torttu
Joutu käydä kaupasta hakemas batteryn ja runebergin tortun. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Älä hakkaa päätä seinään se sattuuAlkuperäinen kirjoittaja hekla::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itsetyydytän dildolla ja opetan lapselle sen oikeaoppista käyttöä.