U
utelias
Vieras
Olen huomannu että monet palstailee esim. kahden aikaan yöllä, millon te nukutte ja miksi te valvotte??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on totta. Pul kolmen jälkeen yleensä hiljenee siihen asti, kun ensimmäiset aamuvirkut viiden pintaan nousevat koloistaan.Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä taas olen ollut huomaavinani, että silloin 3-4 aikaan, kun mä täällä kävisin, kaikki muut on kyllä jo nukkumassa. Tai ainakin pari kertaa on käynyt niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä taas olen ollut huomaavinani, että silloin 3-4 aikaan, kun mä täällä kävisin, kaikki muut on kyllä jo nukkumassa. Tai ainakin pari kertaa on käynyt niin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä vaan oon itse poikki jo viimeistään 23.00.. vauva herättää kahville aamulla kello 7 ja silti väsyttää..
Alkuperäinen kirjoittaja OMG:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Mä taas olen ollut huomaavinani, että silloin 3-4 aikaan, kun mä täällä kävisin, kaikki muut on kyllä jo nukkumassa. Tai ainakin pari kertaa on käynyt niin.
Siis yöllä jos heräät, tuut koneelle?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä vaan oon itse poikki jo viimeistään 23.00.. vauva herättää kahville aamulla kello 7 ja silti väsyttää..
Hassua. Keittääkö sun vauva kahveet?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä vaan oon itse poikki jo viimeistään 23.00.. vauva herättää kahville aamulla kello 7 ja silti väsyttää..
Hassua. Keittääkö sun vauva kahveet?
![]()
![]()
Juu, hän huomasi että äiti on kärttynen aamulla jos ei saa heti kahvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Olen yöeläin ja pärjään aika vähällä yöunella.