Palstailu yöllä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä taas olen ollut huomaavinani, että silloin 3-4 aikaan, kun mä täällä kävisin, kaikki muut on kyllä jo nukkumassa. Tai ainakin pari kertaa on käynyt niin.
Toi on totta. Pul kolmen jälkeen yleensä hiljenee siihen asti, kun ensimmäiset aamuvirkut viiden pintaan nousevat koloistaan.

Yleensä silloin kahden aikaan laitan nukkumaan ja kahdeksalta ylös, kyllä se kuusi tuntia riittää oikein hyvin. Jos nukkua sais niin paljon kun haluaa niin minun rytmi olis varmaan että nukkuisin 12 tuntia putkeen mutta vähemmälläkin pärjää.

ite valvoin viimeksi kun lapset oli mahataudissa. Kuopus valvo kahdesta kuuteen. Touhus omiaan kuin päivällä ja välillä sitten yökkäs. Eli jotain poikkeus juttuja jos yöllä oon hereillä. Yleensä kyllä puolilta öin alan nukkuun.

Mä taas olen ollut huomaavinani, että silloin 3-4 aikaan, kun mä täällä kävisin, kaikki muut on kyllä jo nukkumassa. Tai ainakin pari kertaa on käynyt niin.

Siis yöllä jos heräät, tuut koneelle?

Alkuperäinen kirjoittaja OMG:

Siis yöllä jos heräät, tuut koneelle?

Oon joskus tullut. Tai sit luen. Tai katson telkkaria. Milloin mitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä vaan oon itse poikki jo viimeistään 23.00.. vauva herättää kahville aamulla kello 7 ja silti väsyttää..

Hassua. Keittääkö sun vauva kahveet?
:whistle: :D

Juu, hän huomasi että äiti on kärttynen aamulla jos ei saa heti kahvia ;)

Minäkin haluan tommosen vauvan
;) :heart:

Yhteistyössä