Palstaileeko täällä sinkkumiehiä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Otetaan mies hyvään..no suhkot hyvään kotiin. :wave: :LOL:
voin pistää vaihdossa tulemaan... :kieh:

onko varmasti hyvin sisäänajettu ja sisäsiistiksi opetettu?
sisäsiisti tuo ei ainakaan ole... pahoittelen.. siksi lähtiski puoli-ilmaisiksi kun on pikkuvikainen :saint: mut mä oon reilu, mulle kyl kelpais vaihdossa kans ihan joku pikkuvikainen... sais olla vaik iso nenä. Tai rumat hiukset. Eikä haittais jos vaik se ei osais tehä ruokaa. :heart: *jää odottelee toiveikkaana*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Otetaan mies hyvään..no suhkot hyvään kotiin. :wave: :LOL:
voin pistää vaihdossa tulemaan... :kieh:
en mä kiitos kauheen käytettyä halua.. :/ .. :LOL:
voi damn... mitäs mä tolle sit keksin...??
Vie johonki kiertoon..pelastusarmeija etc. ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Otetaan mies hyvään..no suhkot hyvään kotiin. :wave: :LOL:
voin pistää vaihdossa tulemaan... :kieh:

onko varmasti hyvin sisäänajettu ja sisäsiistiksi opetettu?
sisäsiisti tuo ei ainakaan ole... pahoittelen.. siksi lähtiski puoli-ilmaisiksi kun on pikkuvikainen :saint: mut mä oon reilu, mulle kyl kelpais vaihdossa kans ihan joku pikkuvikainen... sais olla vaik iso nenä. Tai rumat hiukset. Eikä haittais jos vaik se ei osais tehä ruokaa. :heart: *jää odottelee toiveikkaana*
onko pikkuvikainen, jos on pikkumainen ja itseään täynnä.. .sillä on siis pieni moottori myös, toki toimintakuntoinen, mutta vaatii aika paljon sytytyksen säätöä ja oikeita momenttiavaimia

 
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Alkuperäinen kirjoittaja NeljänSeinänSisällä:
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Jaska on sinkku.
Onkohan tämä Jaska mitä ikäluokkaa...................... :whistle:
En mie tiiä, saanko kertoa. :ashamed:

Okei, menköön (jos saisin vaikka rangaistuksen :D ) -> se on kutakuinkin kolmekymppinen.
Jihuu :p Ja korostan vielä tätä minun alotusta, että mulla ei siis ole oma lehmä ojassa :LOL:
 
Noh, ehkä sen pikkumaisuuden voi kestää jos se vaik ois tosi kiva, ja vaiks komee? Tuossa ois toisaalta tosi jännä haaste :D Mä kyllä ehkä enemmän kaipaisin jotain joka toimis ihan itekseen.. Vaik ensihätään. Yheks viikonlopuksi voisin kokeilla..

Hmm.. jos ton oman pistäs sit pelastusarmeijalle... totta tosiaan... hmmm..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noh, ehkä sen pikkumaisuuden voi kestää jos se vaik ois tosi kiva, ja vaiks komee? Tuossa ois toisaalta tosi jännä haaste :D Mä kyllä ehkä enemmän kaipaisin jotain joka toimis ihan itekseen.. Vaik ensihätään. Yheks viikonlopuksi voisin kokeilla..

Hmm.. jos ton oman pistäs sit pelastusarmeijalle... totta tosiaan... hmmm..
hei tää mun vaihdokki toimii hyvin tyhjäkäynnillä, mut ylämäissä hyytyy pahasti, sytytys ei ole kohdallaan....

mitens löytyiskös sieltä Kontista jotain kierrätyskamaa, eikös ne laita kuntoon ensin pikkuvikaisia

 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noh, ehkä sen pikkumaisuuden voi kestää jos se vaik ois tosi kiva, ja vaiks komee? Tuossa ois toisaalta tosi jännä haaste :D Mä kyllä ehkä enemmän kaipaisin jotain joka toimis ihan itekseen.. Vaik ensihätään. Yheks viikonlopuksi voisin kokeilla..

Hmm.. jos ton oman pistäs sit pelastusarmeijalle... totta tosiaan... hmmm..
näin joku yksinäinen nainen löytäis helposti itelleen miehen..vähän hyvä idea.. *lähtee maanantaina pelastusarmeijan kirppikselle*



:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Otetaan mies hyvään..no suhkot hyvään kotiin. :wave: :LOL:
voin pistää vaihdossa tulemaan... :kieh:
en mä kiitos kauheen käytettyä halua.. :/ .. :LOL:
voi damn... mitäs mä tolle sit keksin...??
haluutko tehdä vuorottelun? mun mies on aina viikkoja poissa työn takia, ni jos pistäisin sillon tulemaan tänne? sit ku mun oma ukko tulee kotiin ni laitan takasin päin tulemaan, kun en kahta samaan aikaan tarvi. .....ehkä :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Otetaan mies hyvään..no suhkot hyvään kotiin. :wave: :LOL:
voin pistää vaihdossa tulemaan... :kieh:
en mä kiitos kauheen käytettyä halua.. :/ .. :LOL:
voi damn... mitäs mä tolle sit keksin...??
haluutko tehdä vuorottelun? mun mies on aina viikkoja poissa työn takia, ni jos pistäisin sillon tulemaan tänne? sit ku mun oma ukko tulee kotiin ni laitan takasin päin tulemaan, kun en kahta samaan aikaan tarvi. .....ehkä :D :whistle:
hei! Aivan mahtava idea! Jos sä vaan siis yhellä pärjäisit... sithän toi toimis :LOL:


toisaalta, tuo tyhjäkäynnillä toimiva vois kans välillä tulla vaihtoon..

Meneekö pikkasen ohi aiheen?? Haitanneeko...
 

Yhteistyössä