"vieras"
en oo juntti!Alkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27908116:Hmmm..tulee piste, jos mies pystyy sen pisteen tekemään. Vaatii suuria ponnistuksia sekä häneltä että sinulta.
en oo juntti!Alkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27908116:Hmmm..tulee piste, jos mies pystyy sen pisteen tekemään. Vaatii suuria ponnistuksia sekä häneltä että sinulta.
potkin sinua päähän! aivan! onko ees sukulaisia?Alkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27908165:Oi, anteeksi!
Onni odottaa sinua lähempänä kuin uskotkaan. Näen jonkun tuttavan/ystävän veljen? Siellä on sielunystävä, lapsikin joskus tulevaisuudessa ehkä. Rakkaus kuitenkin. Toimi nopeasti ja rohkeasti!
Pääset, mutta et ilman uhrauksia. Muista maltti, muuten kärsii joku läheinen.Mies, vaalea, 38, kaksonen.
Tulenko pääsemään harrastuksessani seuraavalle tasolle, ja jos, niin milloin? Miten se vaikuttaa muuhun elämääni?
Ei näy. Tasaista eloa ainakin loppuvuoteen saakka, silloin kohtaat uuden tuttavuuden joka muuttaa elämääsi. (lähinnä näen ystävyyden)Jos vielä katselet kortteja niin;
nainen, 21v, tumma ja vaaka. Ja näkyykö mitään ihmeellistä
Ei ota, tarvitsee rohkaisua. Teillä on yhteinen tuttava, lähetä sana tai ota itse yhteyttä; siitä seuraa hyvää!Olen 35v. Jousimies nainen, tapasin muutamia kuukausia sitten miehen, ottaako hän vielä yhteyttä?
Yhteinen tuttava..nainen vai mies?Alkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27908257:Ei ota, tarvitsee rohkaisua. Teillä on yhteinen tuttava, lähetä sana tai ota itse yhteyttä; siitä seuraa hyvää!
Näen uuden kaupungin ja uuden alun. Jätä työsi ja keskity suhteeseen sillä se vaatii sijoittamista ja uhrautumista.skorpioni/jousimiesnainen, 28v, tällä hetkellä tumma... onko työtilanteeni muuttumassa lähiaikoina? Kestääkö tämä nykyinen suhteeni?
Onnistut! Yrittäkää sinnikkäästi - näen vielä yhden epäonnistumisen mutta sen jälkeen onnen.Nainen 39-v tumma rapu
Sain juuri loppu syksystä keskenmenon, onnistunko enää saamaan lasta uuden mieheni kanssa?
ja siis ihan mitä vaan mun elämässä tulee tapahtuun. Nyt ollut vaikeaa, helpottaako tilanne pian. Salaako mies jotain?Alkuperäinen kirjoittaja vök;27908323:pliiiiiiiis vastaa mulle 27 v, vaalea, skorpioni
Kiitos! Päätin että yritetään vielä ja jos epäonnistuu niin luovutetaan, mutta pidän tämän sinun ennustuksen mielessä, jos sit en vielä luovuttaisikaanAlkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27908309:Onnistut! Yrittäkää sinnikkäästi - näen vielä yhden epäonnistumisen mutta sen jälkeen onnen.