palstaennustaja paikalla! kortit tanassa odotan ensimmäistä asiakasta.

• Viestiketjun aloittaja Mädäm Excellent
  • Ensimmäinen viesti
kokeillaan harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Mädäm Excellent;27907642:
Kerro huolesi, oletko nainen minkäikäinen, tumma/vaalea sekä horskooppimerkkisi.
Nainen 39-v tumma rapu
Sain juuri loppu syksystä keskenmenon, onnistunko enää saamaan lasta uuden mieheni kanssa?

Mädäm Excellent
[QUOTE="Minä vain";27907750]Nainen, vesimies/kala, ikää 33.
Miten oikeusjutussamme käy, entä saammeko uuden perheenjäsenen helmikuussa?[/QUOTE]

Oikeusjuttu on hämärän peitossa. Tulos on tyydyttävä, sanotaan näin.
Helmikuu on ilon kuukausi!

Mädäm Excellent
[QUOTE="lucy";27907763]Ehken... Häviääkö toinen nainen kuviosta vai ei?[/QUOTE]

ei häviä. sinuna tekisin radikaalin ratkaisun, sen mitä olet jo miettinytkin.

Mädäm Excellent
[QUOTE="Hanna";27907767]38v nainen, vaallehtavan ruskeat hiukset, jousimies.

Meillä on töissä tiukat ajat, saanko pitää työpaikkani. Tulenko vielä löytämään miehen, jonka kanssa voisi elää yhteisen elämän.[/QUOTE]

SInulle on parempi, ettet saa pitää. Jotain muuta odottaa nurkan takana ja se liittyy uusiin tuttavuuksiin. Sitä kautta löydät myös tulevan puolisosi.

Mädäm Excellent
[QUOTE="mää vaan";27907780]35-v nainen, tumma, kalat

Muuttuuko perheessämme jokin asia tänä vuonna?[/QUOTE]

Muuttuu. Teitä pitkään ahdistanut asia joka liityyy läheiseen ihmiseen ratkeaa parhain päin!

Mädäm Excellent
[QUOTE="vieras";27907781]oinas, 32v ja tumma. Saanko haluamani työpaikan?[/QUOTE]

En valitettavasti näe sitä. Mutta näen sinut pian työssä josta pidät todella, joten ehkä jotain muuta odottaa ihan nurkan takana!

Mädäm Excellent
[QUOTE="tiitii";27907787]Nainen28v, tummanvaaleet hiukset,kaksoset

Miten miehen asioissa käy? joko tulee lopullinen piste asioille.[/QUOTE]

Hmmm..tulee piste, jos mies pystyy sen pisteen tekemään. Vaatii suuria ponnistuksia sekä häneltä että sinulta.

Mädäm Excellent
[QUOTE="heippa";27907793]Keskivaalea/vaalean ruskea, neitsyt. Nykyisen kumppanin ja minun tie. Mille näyttää? Kiitos.[/QUOTE]

Vaikealta mutta antoisalta. JOmman kumman pelokkuus aiheuttaa hankaluuksia. On opittava luottamaan ja ainoa tapa siihen on opittava keskustelemaan. Ottakaa yhteinen loma.

"Helena"
[QUOTE="Helena";27907727]Kalat, nainen 40+. Mites perheasiat saanko vielä lapsen ja löydänkö hyvä miehen rinnalleni?[/QUOTE]

[QUOTE="Helena";27907740]Ja siis brunette alunperin, nykyään vaalean ruskeat hiukset.[/QUOTE]

Viestit 19 ja 22. Taisin jäädä välistä? Ehtisitkö katsoa minulle myös.

Kiitos.

Mädäm Excellent
Mikä minusta tulee "isona"? Olen ihan hukassa kun en pääse tämänhetkisestä duunistani eroon, mikään suunnitelma ei oikein tunnu onnistuvan. Onko lempiharrastuksestani ehkä työksi asti? Olen tumma 40 v. nainen, kaksonen.

On työksi asti! Sinusta tuntuu lahjakkuus tosi voimakkaana. Ole rohkea, se kannattaa! Älä tee työtä josta et nauti, hyppää!

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.

Yhteistyössä