Palsta on rehellinen. Mä luotan palstaan.

  • Viestiketjun aloittaja ei niin vakavasti
  • Ensimmäinen viesti
merenneitonen
Pieni, kriittisesti arvosteltuna olematon, littana ja muodoton.
Mä tykkään pienestä ja muhkeasta samassa pyllyssä. :D

Eli jos jotain haluat tehdä, niin jumppaa pyöreyttä lisää! :)

Mutta ei sulla todellakaan iso pylly ole!!
 
pyöreä peppuinen - arvosana 10
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
7.. mut mä en tykkääkään lattaperseistä *kivittäkää ihan vapaasti*

Tulen tähän "kivityspinoon" :)

Eihän tossa toki mitään vikaa ole, mutta minä vain satun olemaan pyöreämpien peppujen diggari.
jep latta perseet ei hyvä - sanoo myös mieheni
 
Sone
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voisi kasvattaa vähän peppua pystymmäksi vaikka kyykyillä ja kunnon protskuilla. Numero 7.5
Hmm... jos mä tekisinkin vaan kyykkyjä täällä kotona enkä lähtisi ollenkaan lenkille? :saint: Nyt naiset teillä on ihan väärä taktiikka! Teidän piti patistaa mua ylös, ulos ja lenkille :kieh: ;)
Portaissa voit vaikka juoksennellakkin, se tekee hyvää perseelle :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LAITATKO SÄ SEN PALJAAN PERSEEN VAI ET???? EI TOSTA KUKAAN VOI MITÄÄN SANOA MITÄ TREENAUSTA KAIPAA
No ollaanpas sitä kiukkusia :eek:
niin??? vastaus???
ap tuli vaan hakee kehuja pepulleen (teini) ei ilkeisi iki maailmassa laittaa paljasta peppuaan. jokuhan saattaisi vaikka oikeasti sanoa vastaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voisi kasvattaa vähän peppua pystymmäksi vaikka kyykyillä ja kunnon protskuilla. Numero 7.5
Hmm... jos mä tekisinkin vaan kyykkyjä täällä kotona enkä lähtisi ollenkaan lenkille? :saint: Nyt naiset teillä on ihan väärä taktiikka! Teidän piti patistaa mua ylös, ulos ja lenkille :kieh: ;)
Mulla oli joskus mieleinen peräp. Sain sen kotikyykyillä... joita tein melkein joka päivä aina pari min kerrallaan pitkin päivää + juoksulenkit ylämäki - alamäki purtsilla missä mukavan pehmeää juosta .-) lenkit 3 krt viikossa n. 50min kerta, yhteensä siis JUOKSUA n. 150min vk + kyykyt ja muut peilin mukaan.
Lisäksi muita takamusta nostavia liikkeitä.

Tarkoitus on minullakin saada pystypee takaisin kunhan tästä synnytyksestä tokenen :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LAITATKO SÄ SEN PALJAAN PERSEEN VAI ET???? EI TOSTA KUKAAN VOI MITÄÄN SANOA MITÄ TREENAUSTA KAIPAA
No ollaanpas sitä kiukkusia :eek:
niin??? vastaus???
ap tuli vaan hakee kehuja pepulleen (teini) ei ilkeisi iki maailmassa laittaa paljasta peppuaan. jokuhan saattaisi vaikka oikeasti sanoa vastaan
Saako tänne edes laittaa kuvaa paljastaa pepusta vai olenko mä ikuisesti bannattu sen jälkeen? :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LAITATKO SÄ SEN PALJAAN PERSEEN VAI ET???? EI TOSTA KUKAAN VOI MITÄÄN SANOA MITÄ TREENAUSTA KAIPAA
No ollaanpas sitä kiukkusia :eek:
niin??? vastaus???
ap tuli vaan hakee kehuja pepulleen (teini) ei ilkeisi iki maailmassa laittaa paljasta peppuaan. jokuhan saattaisi vaikka oikeasti sanoa vastaan
Saako tänne edes laittaa kuvaa paljastaa pepusta vai olenko mä ikuisesti bannattu sen jälkeen? :whistle:
no saa. et saa bannia :) laita nopeeta vaan
 
IhanaValo
No en kyl tommosen takamuksen takia lenkille lähtis..pikkuinenhan tuo oli ku mikä :snotty:


Vähän asian vierestä..
Mie oon muuten miettiny,että mitähän tälle omalle takamukselleen tekis,ku se yhtä aikaa levee ja littee :LOL: Ei siis yhtään hyvä..
Mutta joo,nuo jumppaohjeet kuulosti ihan hyviltä..vois vaikka kokeilla :D
 
oletko
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja oletko:
Mulla tuli kirjoitustyylistä mieleen Sirkka.
Sirkka ei laittais farkkukuvaa :) eikä kai se jumppaa/käy lenkillä, en ainakaan muista että olisi koskaan puhunut, Ruusa taas käy. En minä millään pahalla, hauska aina vain arvailla sillon kun on selkeästi joku musta kyseessä. :)
 

Yhteistyössä