Palsta on rehellinen. Mä luotan palstaan.

  • Viestiketjun aloittaja ei niin vakavasti
  • Ensimmäinen viesti
ei niin vakavasti
Kriittinen arvio tästä perseestä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3219236.jpg


Kerään tässä juuri motivaatiota lähteä taas lenkille. Sellaiset sellut hyppi silmille peilistä että pakko tehdä asialle jotain äkkiä!! |O

Arvoasteikko voisi olla sellainen 4-10 B)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Olematon. Voisit vähän saada pyöreämmänkin peban ;)
Eli jos haluat läski-kommentteja, niin hih hiii. Tai odotatko kehuja?
En kehuja vaan sitä motivaatiota lähteä sinne lenkille :kieh: Siellä sataa räntää. Ja näyttää liukkaalta :snotty: Eihän tämä nyt niin vakava asia ole ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Ihan hyvä arse se on, ei ainakaan liian iso. Mut ei me nähdä niitä väittämiäsi selluja kun siul on farkut joten eipä tos mitään vikaa oo.
Otanko sellaisen missä ei ole housuja jalassa? :whistle: B)
KYLLÄ!! kukaan ei nää tost amitään selluja. sitten voimme kertoa REHELLISEN mielipiteen
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Jos kriittisen arvion haluat niin aika littana. En lähtisi juoksentelemaan vaan yrittäisin jumpata sinne muotoja.
Käyn stepissä ja sen pitäisi auttaa siihen ;) Siinä on vaan se ongelma, että reidetkin kasvaa :whistle: Harmi kun tässä lähellä ei ole portaita mitä voisi lähteä juoksemaan :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voisi kasvattaa vähän peppua pystymmäksi vaikka kyykyillä ja kunnon protskuilla. Numero 7.5
Hmm... jos mä tekisinkin vaan kyykkyjä täällä kotona enkä lähtisi ollenkaan lenkille? :saint: Nyt naiset teillä on ihan väärä taktiikka! Teidän piti patistaa mua ylös, ulos ja lenkille :kieh: ;)
 

Yhteistyössä