palsta-apuja kukkiin liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkia vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkia vailla

Vieras
olen tässä taustalla seurannut keskusteluja ja huomannut että palsta tietää aina... Joten kokeilen onneani minäkin.
Antakaas hyviä vinkkejä hääkimpuista ja laittakaa kuvia omistanne tai mieleisistänne. Tiedän, että hääsivustot on erikseen, mutta siellä ollaan turhankin "häähulluja". Olen ajatellut pisaranmuotoista. Kukista esim. sininen hortensia kiinnostais.
Surffailin jo pitkään etsimässä kuvia, mutta kun ei osunut silmiin mitään kivaa..

Alkuperäinen kirjoittaja kukkia vailla:
olen tässä taustalla seurannut keskusteluja ja huomannut että palsta tietää aina... Joten kokeilen onneani minäkin.
Antakaas hyviä vinkkejä hääkimpuista ja laittakaa kuvia omistanne tai mieleisistänne. Tiedän, että hääsivustot on erikseen, mutta siellä ollaan turhankin "häähulluja". Olen ajatellut pisaranmuotoista. Kukista esim. sininen hortensia kiinnostais.
Surffailin jo pitkään etsimässä kuvia, mutta kun ei osunut silmiin mitään kivaa..

up

Mä meinaan liljoja hääkimppuun. Tai ihan jopa tosi yksinkertaisen liljan oksan pekästään. En tykkää mistään yltiöromanttisista jutuista vaan pelkistetyn kauniista. Liljoja löytyy monen värisinä.

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mä meinaan liljoja hääkimppuun. Tai ihan jopa tosi yksinkertaisen liljan oksan pekästään. En tykkää mistään yltiöromanttisista jutuista vaan pelkistetyn kauniista. Liljoja löytyy monen värisinä.

minkämallista olet ajatellut?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

minkämallista olet ajatellut?
siis jos et siihen oksaan vain päädy

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mulla oli sellainen trooppisia kukkia sisältävä, värikäs ja ihana. Vihreitä "ruohoja" laskeutui sivuilta alas putouksena..Kukkien nimiä en tiedä mut kaunis se oli!

oisko sulla kuvaa, kuulostaa tosi hienolle!

No ajattelin et jos ne liljat olis kimppuna, niin olis lyhyiksi leikattuna esim 3 kpl ja siinä ympärillä sellasta vihreetä köynnostä.

tiedän mitä tarkoitat. Mä en ole saanut vielä oikein ideoita jäsentymään. Se pisara kiinnostais, toisaalta valtikka tai sellanen pyöreekin ois hauska. On tää niin vaikeeta.

Kimppu110keskikoko.jpg

Tuommoinen kuva löytyi netistä, ei ole siis oma.

miten lähditte kimppua suunnittelemaan. Oliko teillä jo puku valmiina vai rakentuiko kaikki siinä matkan varrella. Oliko häissä taamaa tai teemaväriä, oliko kimppu sen mukaan vai aivan jotain muuta. Jotenkin aattelin, etten ota tästä mitään stressiä, mutta kyllä se näyttää tulevan. Ens viikolla pitäsi mennä tapaan sitä kimpun tekijää ja jutteleen ajatuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miten lähditte kimppua suunnittelemaan. Oliko teillä jo puku valmiina vai rakentuiko kaikki siinä matkan varrella. Oliko häissä taamaa tai teemaväriä, oliko kimppu sen mukaan vai aivan jotain muuta. Jotenkin aattelin, etten ota tästä mitään stressiä, mutta kyllä se näyttää tulevan. Ens viikolla pitäsi mennä tapaan sitä kimpun tekijää ja jutteleen ajatuksista.

En mä suunnitellut mitenkään, mentiin ulkomailla naimisiin ja paikallinen hääsuunnittelija oli tilannut tuon kimpun. Onneksi meni nappiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
r_asetelmahortreuna.JPG

Tämähän ei siis ole morsiuskimppu, mutta jos idea miellyttää, niin floristi osaa varmasti soveltaa sitä.

Just tollasta vihreetä köynnöstä tarkotin, onko murattia vai?? Ja silleen et se kiertää niitä liljoja ja valuu vähän alas :heart:

Kyllä se näyttää olevan tosiaan niin, että palstalta löytyy aina apu. Ehkä tässä pitäis harkita kirjautumista..toistaiseksi olen vain taustalla seurannut.

Laittakaa vaan lisää vinkkejä ja kuvia omista kimpuistanne!

Yhteistyössä