I
"Ilari"
Vieras
Olen pyrkimässä palomieheksi opiskelemaan. Onkohan vaikea päästä ja onko keskiarvoraja minkälainen lukion jälkeen suurinpiirtein? Entä kuntotestin vaikeus? Ajattelin jos teidän miehillä tai tai teillä itsellä on tietoa asiasta ja kokemusta.