Palomieheksi haku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ilari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ilari"

Vieras
Olen pyrkimässä palomieheksi opiskelemaan. Onkohan vaikea päästä ja onko keskiarvoraja minkälainen lukion jälkeen suurinpiirtein? Entä kuntotestin vaikeus? Ajattelin jos teidän miehillä tai tai teillä itsellä on tietoa asiasta ja kokemusta.
 
keskiarvoista ei tietoa, mutta aika painavat kamppeet päällä on jaksettava liikkua. Punnerruksia, leuanvetoja ja muita on kuntotestissä ainakin vpk:lla et luulis että samat on vakkareillakin vaatimuksena. Eli hyvässä kunnossa oltava
 

Yhteistyössä