Palkkakysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töitä vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töitä vailla

Vieras
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7266174&index=122&anchor=7266174

eli tuossa linkki työpaikkailmoon, meinaako tuo nyt että vähintään ton 7,96e/tunti saa palkkaa, ja siihen sit jotain provikkaa päälle?
Joskus noissa on vähä "hämäriä" noi palkat, jotkut firmat ei maksa mitään pohjapalkkaa vaan pelkällä provikalla mennään.
Ois hyvä kun ois ees joku pohjapalkka.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä olen ollut Donetolla töissä, eikä MOLin ilmossa mainittu pohjapalkka pitänyt paikkaansa! :attn:

Oikeesti??!
No olishan toi ollutkin liian hyvää ollakseen totta. :/
Haluutko kertoo lisää, meinasin nimittäin tuolta kysyä töitä mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen ollut Donetolla töissä, eikä MOLin ilmossa mainittu pohjapalkka pitänyt paikkaansa! :attn:

Oikeesti??!

Voisinpa kertoa, mutta tyydyn vaan sanomaan; telemarkkinointityössä on AINA jotain hämärää. Erityisesti sen työntekijän palkan suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oikeesti??!

Voisinpa kertoa, mutta tyydyn vaan sanomaan; telemarkkinointityössä on AINA jotain hämärää. Erityisesti sen työntekijän palkan suhteen.

Eli jatkan muualta töiden hakemista, kiitos varoituksesta!

Kyllä siellä palkat ajallaan maksetaan, tosin! Ja kahdesti kuussa. Mutta pohja ei todellakaan ole niin iso kuin antavat ymmärtää, ensin sanotaan että se on tämä koska lomaraha tulee aina mukana, mutta samana päivänä kun aloitat käytäntö onkin muutettu. Tokihan se on firmalle parempi kerryttää päiviä, kun niitä ei oikeasti tarvitse edes antaa kuin sille murto-osalle joka onnistuu kitkuttelemaan pitempään työssä.

Yhteistyössä