Mitäs sanotte tästä työpaikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jep, mukavalta aivolomalta vaikuttaa tarkoitan siis ettei tarvitse töitään miettiä työ-ajan jälkeen. Palkkaus ei kovin kummoinen ole, mutta kai se nousee kokemuslisien myötä, jos on kunta-alan paikka, niissä on normaalisti niin.

Mulle olis just unelmahomma..Hyvä palkka ja hyvä työaika.Toi vaan että on VÄHÄN väärässä suunnassa.Ota sinne heti yhteyttä,en yhtään ihmettele vaikka olis paikat jo menneet.

No jos tykkää kuljettaa kärryä paikasta a paikkaan b koko päivän, niin toki silloin. Aivoja tarvitaan sen verran, että luottamukselliset paperit menevät oikeaan paikkaan (=sisälukutaito). Musta nuo sopivat sellaiseksi "teen tätä hommaa hetken, ennenkuin löydän itselleni oikeita töitä/menen kouluun". Mutta tuskin kukaan tätä tekee vuosia putkeen ;). Mä en olisi kestänyt tollaista hommaa edes yhtä kesää, kaipaan vaihtelevampaa työtä. Nimimerkillä sairaalassakin töissä ollut.

Osittain hanttihomma, mutta vaatii myös järjestelmällisyyttä: ne sairaalathan on oikeita labyrinttejä, kun yksi osa on rakennettu silloin ja toinen tällöin, opasteet on p-stä ja huoneetkin vaihtuu koko ajan.
*Itse melkein taysiin eksyneenä*

Mä en oo tiennyt, että nykyteknologian aikaan edes enää on sisälähettejä? Ei kai nyt kukaan mitään papereita kuljettele kun sähköposti toimii..
Vai onko tuo jotain näytteiden yms. kuljettamista?

Kamalan huono palkka kylläkin :/ mutta jos ei hakijalta vaadita mitään koulutusta niin ei kai sitä kovin ihmeellistä palkaa voi toivoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en oo tiennyt, että nykyteknologian aikaan edes enää on sisälähettejä? Ei kai nyt kukaan mitään papereita kuljettele kun sähköposti toimii..
Vai onko tuo jotain näytteiden yms. kuljettamista?

Kamalan huono palkka kylläkin :/ mutta jos ei hakijalta vaadita mitään koulutusta niin ei kai sitä kovin ihmeellistä palkaa voi toivoa...

Sairaaloissa on silti vielä hirveästi paperilla asiaa (vanhoja sairaskertomuksia jne).

En sitten soittanut siitä. Paikka ei kuitenkaan ole vakituinen ja mulla on vakityö josta hoitovapaalla. Jos tämä paikka olis vuoden päästä haussa kun mun hoitovapaa loppuu ni sitten kyllä hakisin koska en viihdy vakityössäni. Kyllä niitä paikkoja sitten taas tulee ja onhan mulla reilu vuos aikaa ettiä jotain muuta :)

Yhteistyössä