palkka-asioista?! ja ulosmittauksesta..help

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haloo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haloo"

Vieras
mulla piti ulosmitata palkasta joku osa. mitään ulosottoa ei tilinauhan mukaan ole tapahtunut. ainut mitä siinä lukee on "poikkeava palkkakaus". mitä se meinaa.? mun ysäviltä jolta ulosmitataan. tilinauhassa on ulosmittaus ja summa mikä otetaan.

No laskeppas paljonko poikkeava palkkaus on. Siis se summa. Kirjoita googleen maksukieltolaskuri ja sinne syötä palkkasi tiedot, katso saatko saman kuin palkkanauhassa.

Jos palkanlaskenta ei ole saanut ulosotolts vielä kirjettä. Tällöin sitten mitataan seuraavasta palkasta. Sulle tulee ulosotolts myös se kuittauskirje missä on ulosmitattu summa. Se normaalisti pitäisi kyllä palkkalaskelmaan kirjata.

joo..mä ihmettelinkin. kun kyllä tilinauhassa pitäisi olla summa mitä siitä on vähennetty. mutta pakkohan sen kirjeen on ollut jo mennä sinne kun on osannut ton poikkeavan palkkaukaudenkin laittaa ja koskaan ennen sitä ei oo ollut

En oo ite koskaan muuttanut palkkakautta ulosoton vuoksi. Palkkakausi tarkoittaa aikaa eli esim 1-31.5. Olen myös aina lisänny ulosotto rivin -merkkisenä laskelmalle. Luulen ettei oo lappu viel menny perille kuten joku jo sanoki..

Yhteistyössä