Palkittu taloustieteilijä: Suomi on vielä hyvinvointivaltio, mutta länsinaapurissa sen perusteet on jo rapautettu

vierailija
Eriarvoisuus, riisto ja hyväksikäyttö palvelee antikristillisen mammonan epäjumalan rahan kirkon kapitaali-imperiumin palvelijoita - Pimeys olkoon kanssamme!
Itsestään isästä perkeleestä tämä ideologia ja sitä ajava politiikka:

Linda-Maria: Olen yllättynyt siitä, kuinka moni uskovainen on tyytyväinen oikeistopuolueiden vaalivoittoon
Sen perusteella, mitä olen Jeesuksesta lukenut, Hän ei ainakaan leikkaisi heikoimmilta, vähentäisi kiintiöpakolaisten määrää tai tuhoaisi Isänsä luomaa maapalloa.

Jeesus edustaa kaikkea muuta kuin itsekkyyttä, ennakkoluuloisuutta ja ahneutta.

"Vaalien jälkeen sosiaalisessa mediassa on kiertänyt meemi, jossa ihmetellään, miksi hyväosaiset ihmiset äänestävät mieluummin oman asemansa parantamiseksi kuin kaikista heikoimmassa asemassa olevien oikeuksien edistämiseksi. Minulle tämä on helppo ymmärtää, vaikka vaikeaa hyväksyä.

Me syntiset ihmiset emme koskaan pysty olemaan Jeesuksen kaltaisia ja siksi toimimme itsekkäästi ja ahneesti. Suurin osa meistä myös äänestyskopissa.

Mielestäni kristillisten arvojen määrittely ei loppujen lopuksi ole ollenkaan vaikeaa, mikäli asiaa tarkastelee vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta. Välittämättä siitä, mitä puoluetta me kannatamme ja millaista politiikkaa me haluamme. Olimme sitten konservatiiveja tai liberaaleja, jos me voisimme antaa vaaleissa äänen suoraan Jeesukselle, millaista politiikkaa Hän tekisi?

Sen perusteella, mitä olen Jeesuksesta lukenut, Hän ei ainakaan leikkaisi heikoimmilta, vähentäisi kiintiöpakolaisten määrää tai tuhoaisi Isänsä luomaa maapalloa."
 
vierailija
Itsestään isästä perkeleestä tämä ideologia ja sitä ajava politiikka:

Linda-Maria: Olen yllättynyt siitä, kuinka moni uskovainen on tyytyväinen oikeistopuolueiden vaalivoittoon
Sen perusteella, mitä olen Jeesuksesta lukenut, Hän ei ainakaan leikkaisi heikoimmilta, vähentäisi kiintiöpakolaisten määrää tai tuhoaisi Isänsä luomaa maapalloa.

Jeesus edustaa kaikkea muuta kuin itsekkyyttä, ennakkoluuloisuutta ja ahneutta.

"Vaalien jälkeen sosiaalisessa mediassa on kiertänyt meemi, jossa ihmetellään, miksi hyväosaiset ihmiset äänestävät mieluummin oman asemansa parantamiseksi kuin kaikista heikoimmassa asemassa olevien oikeuksien edistämiseksi. Minulle tämä on helppo ymmärtää, vaikka vaikeaa hyväksyä.

Me syntiset ihmiset emme koskaan pysty olemaan Jeesuksen kaltaisia ja siksi toimimme itsekkäästi ja ahneesti. Suurin osa meistä myös äänestyskopissa.

Mielestäni kristillisten arvojen määrittely ei loppujen lopuksi ole ollenkaan vaikeaa, mikäli asiaa tarkastelee vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta. Välittämättä siitä, mitä puoluetta me kannatamme ja millaista politiikkaa me haluamme. Olimme sitten konservatiiveja tai liberaaleja, jos me voisimme antaa vaaleissa äänen suoraan Jeesukselle, millaista politiikkaa Hän tekisi?

Sen perusteella, mitä olen Jeesuksesta lukenut, Hän ei ainakaan leikkaisi heikoimmilta, vähentäisi kiintiöpakolaisten määrää tai tuhoaisi Isänsä luomaa maapalloa."
Raha on uusi jumala
 
vierailija
Kaikki on saatu turvalliselta ja vakaalta yhteiskunnalta kanssaihmisten ja menneiden sukupolvien ansiosta, mutta hyödyt impattua takaisin ei haluttaisi antaa mitään, perin narsistisen itsekkään luonnevikaista. Ajatelkaa jos teille ei olisi annettu mitään, missä ja mitä olisitte? Nyt on kunniavelan takaisinmaksun aika (=progressiivinen maksukyvyn mukainen verotus), eihän olla kunniattomia paskiaisia?
 
vierailija
Kaikki on saatu turvalliselta ja vakaalta yhteiskunnalta kanssaihmisten ja menneiden sukupolvien ansiosta, mutta hyödyt impattua takaisin ei haluttaisi antaa mitään, perin narsistisen itsekkään luonnevikaista. Ajatelkaa jos teille ei olisi annettu mitään, missä ja mitä olisitte? Nyt on kunniavelan takaisinmaksun aika (=progressiivinen maksukyvyn mukainen verotus), eihän olla kunniattomia paskiaisia?
Mites elämäntapatyöttömät maksavat "kunniavelkaansa"?
 
vierailija
Nyt on Kali Yuga eli pimeyden aikakausi.

Kali Yugan aikana ihmiskunnan henkisyys rappeutuu ja on lopulta vain neljännes siitä, mitä se oli kulta-ajalla Satya Yugan aikana.


Kali Yugasta on kirjoitettu Veda-kirjallisuudessa mm. näin:

"Kali Yugan aikana maailman johtajista tulee vaarallisia ja verotus muuttuu epäoikeudenmukaiseksi.

Johtajat eivät enää koe luontoa ja ihmisten roolia siinä tärkeäksi.

Kali Yugan aikana väärät ihmiset pääsevät valtaan.

Valtakunnallisia protesteja pyritään välttämään muutoksien estämiseksi.
(mm. lakko-oikeuden rajaaminen)

Täysin motiiviton murhanhimo ja murhat lisääntyvät.

Himon osoittamisesta tulee sosiaalisesti hyväksyttävää.

Ihmiset eivät enää ole järjen ohjattavissa, vaan tunteet valtaavat alaa, sekä toistepäin.

Ihmiset ovat näennäisen älykkyyden sokaisemia, eivätkä näe enää viisauden tarpeellisuutta.

Stereotyypit ja kulttuuriarvot ovat nousseet elämän prioriteeteiksi.

Jopa esiteinit tulevat raskaiksi, koska yhteiskunnassa pääasiaksi on muodostumassa seksuaalisuus ja yhdyntä.

Synnillisyys ja paheelliset elämäntavat valtaavat alaa ja hyveellisyys hiipuu.

Alkoholi ja huumeet leviävät.

Oikeita guruja ei enää kunnioiteta ja heidän opetuksiaan aletaan pilkata, sillä maailman täyttää tekaistut gurut.

Syntien määrän lisääntyessä myös luonnollisten rangaistusten määrä lisääntyy ja ihmisiä menehtyy mitä julmimmissa katastrofeissa.

Aikakauden loppuvaiheessa jatkuvat sateet valtaavat maan.

Kali Yugan loppupuolella Kalki tulee ratsastaen valkoisella hevosellaan ja alkaa taistelunsa Kalia ja sen pimeitä voimia vastaan."


Lähde: Wikipedia


Ihmiskunta on Kali Yuga:n yössä unessa.
 
vierailija
"Kaikki on saatu turvalliselta ja vakaalta yhteiskunnalta kanssaihmisten ja menneiden sukupolvien ansiosta, mutta hyödyt impattua takaisin ei haluttaisi antaa mitään, perin narsistisen itsekkään luonnevikaista. Ajatelkaa jos teille ei olisi annettu mitään, missä ja mitä olisitte? Nyt on kunniavelan takaisinmaksun aika (=progressiivinen maksukyvyn mukainen verotus), eihän olla kunniattomia paskiaisia?"
Mites elämäntapatyöttömät maksavat "kunniavelkaansa"?
Toki, jos he löytävät palkkatöitä, jonka palkalla tulee toimeen, tai mikäli eivät työnhakuvelvotteesta huolimatta löydä, niin heille tarjotaan sellaista TE-keskuksen kautta. Faktahan on että hyvin suuri osa työttömistä, asumistuen tai toimeentulotuen saajista saa tukia vain tietyn ajan ja toimii tämän jälkeen ahkerina lisäarvoa tuottavina työläisinä ja veronmaksajina. Moni on tehnyt töitä myös ennen työttömyysjaksoa ja tekee vastakin. Monen itsekkään Kali Yugan pimeän yön henkisessä unessa olevan on vaikea avata ajatteluaan ja hahmottaa asiaa, vaan he ovat käpertyneet itseensä: "minä-minä, mun-mun, lisää-lisää, muilta pois-muilta pois". Herätys!
 
vierailija
Kiitos tästä artikkelista, jonka toivoisin ihan kaikkien lukevan. Ruotsissa on jo yhteiskuntarauhakin menetetty. Sekin johtuu hyvinvointivaltion rapautumisesta. Porvarit haluavat tännekin Yhdysvaltoja muistuttavan kalliin yksityisen terveydenhoitojärjestelmän, ja ovat sen jo toteuttaneetkin. Se on se Ruotsin tie, jota pitää varoa.
 

Yhteistyössä