Palkitsin lapsen loistavasta todistuksesta, 5?n Habbosetelillä..

Mie lupasin meidän erkalle kolme vuotta sitten että ostan mopon sille kun se täyttää 15v, jos ei tarvitse silloin enää avustajaa!
Kaksi vuotta avustaja oli!!! =)
Onneksi on vielä monta vuotta aikaa keksiä jostain rahaa siihen mopoon!

kinuski
Mäkin lupasin pojalle (adhd) 20e jos käytös nousee 8, ja nousihan se :). Oli kyllä muutenkin niin hyvä tokari että ihan pakahdun ylpeydestä, itse en ole koskaan yltänyt samaan.

kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja pienuu:
Pienikin kannustus on hyväksi. ja on kutonen parempi kuin vitonen.. Kannatan!
Nimenomaan, ja lapsille, erityisesti erityislapsille joilla itsetunto monesti muutenkin huono, se pienikin kannustus on todella tarpeen :).

Rollolainen
meillä saa rahaa jokaisesta hyvästä numerosta. 50 senttiä 8, 1e 9, ja kympistä saa täydet 10e. Näin myös toimitaan kokeiden kanssa.ä tTuo seiskaluokkalainnen tosin saa 50 senttiä7, euron 8 ja 2e9, kympistä sit saa kympin.
pikkuilla ei vielä tuu edes kympistä 10e, vaan 2e.

JA siksi tuo seiskaluokkalainen saa oin,koska on koulupsykologin testeissä todettu kutosen oppilaaksi JA KAIKKI sen 6 yli menevät on plussaa pojalle.

Kunmeni yläasteelle motivaatiokin kasvoi ja numerot parantuneet huomattavasti. kutosia ei enää ole tullut kuin matikasta, se on hänelle vaikeaa

äiti
Me ei annettu rahaa kehuja kyllä.
Lukiolainen sai kurssiarvionsa jo pari viikkoa sitten. 9. luokkalainen kulkee kohtu himpun yli 8n keskiarvoa päättötodistukseen ja jos siinä pysyy olen tyytyväinen, koska juuri nyt ei oikein koulu nappaa.
7. luokkalaisestani olen ylpeä. oli 8 ja 9 muut, yksi 7. Erityisen ylpeä olen hänen numeroistaan taideaineissa. Pojalla aivoissa pieni "virhe" jonka vuoksi hienomotoriikka hankalaa ja ala-asteella oli 7 sekä kuvis, kässä ja liikunta. On kovin ponnistellut tehdäkseen parhaansa ja opettajat palkitsivat tämän ponnistelun ( siis varmasti yrittämisen ja ahkeruuden enemmän kuin tulokset ) antamalla kaikista 9. Pojan itsetunto nousi roimasti. Tietää itsekin, että ei ole välttämättä yhtä hyvä kuin luokkakaverinsa, mutta kerrankin yritys palkittiin.

äöl
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
meillä saa rahaa jokaisesta hyvästä numerosta. 50 senttiä 8, 1e 9, ja kympistä saa täydet 10e. Näin myös toimitaan kokeiden kanssa.ä tTuo seiskaluokkalainnen tosin saa 50 senttiä7, euron 8 ja 2e9, kympistä sit saa kympin.
pikkuilla ei vielä tuu edes kympistä 10e, vaan 2e.

JA siksi tuo seiskaluokkalainen saa oin,koska on koulupsykologin testeissä todettu kutosen oppilaaksi JA KAIKKI sen 6 yli menevät on plussaa pojalle.

Kunmeni yläasteelle motivaatiokin kasvoi ja numerot parantuneet huomattavasti. kutosia ei enää ole tullut kuin matikasta, se on hänelle vaikeaa
saisiko saman suomeksi?

Yhteistyössä