Paljonkos teidän tilillä komeilee...

  • Viestiketjun aloittaja saldo
  • Ensimmäinen viesti
remontti-reija
mutta kävi niin, ettei remonttiin varatut rahat riittänyt ja olen pistänyt tilin 3000e siksi miinukselle (siis sen summan mitä on voinut). Pitäisi mennä lainaa lisää neuvottelemaan mutten ole ehtinyt. joo, varallisuutta on, mutta tili on nyt kyllä huonolla hapella ekaa kertaa mun eläms ja toivottavasti vikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Miten ihmeessä teillä on tollasii summii? me ei ees yhessä tienata noin paljoo kk :whistle:
Mä tein ennen raskautta toooosi paljon ylitöitä, monta sataa tuntia ja niistä sain hyvin rahaa, jotka olen säästänyt (jokaikisen sentin). Niin se potti kasvaa. Ja ihan normaalissakin kuussa laitan jonkun lantin säästöön, niin ei sitten tarvi koko ajan miettiä rahatilannetta. Toki kun jään kotiin (jos sinne asti elämä vie), niin sitten tilanne tulee olemaan toinen.
 
Olisko toisella tilillä jotain 5 ? ja muutama sentti ja toisella ehkä jotain 3,50?. Pussissa ei hirveesti, mutta eiköhän tässä jotenkin tuonne torstaihin pärjää... Kaapeissa on kyllä ruokaa vaikka kuinka...
Niin ja sitten muutama euro tuolla purkissa, mutta niihin yritän olla koskematta.
Voi, kun osaisikin säästää...
 

Yhteistyössä