Paljonkos teidän tilillä komeilee...

  • Viestiketjun aloittaja saldo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ihan tarpeeksi on molempien tileillä rahaa. Meillä menee lapsilisät suoraan säästötilille ja jee...nyt on sitten ekaa kertaa kaksi lapsilisää tulossa =) :heart: :heart:
Eiks se tule vasta ens kuussa?
No voi hitto. En mä noista mitään tiedä. Ajattelin vaan että kun kerran lapsia on nyt kaksi niin tulee rahaakin heti kaksi :snotty: .

Jaa että ens kuusta vasta...no haitanneeko tuo :D
:LOL: hirveen rahanahneita mammoja täällä :kieh: :LOL:
 
kysyy
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonkun verran:
Parin vuoden takaisen lottovoiton jäljiltä on vielä 689.233 euroa ja senttejä päälle.
oikeeesti! miten tänne näitä lotto- ja kenovoittajia on siunaantunut? Miltä tuntu kun voititte?


luulen et huulen heittoa
mut voihan oikeestikin olla:). jossainhan ne lottovoitajatkin nettaillee:)
 
Jonkun verran
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonkun verran:
Parin vuoden takaisen lottovoiton jäljiltä on vielä 689.233 euroa ja senttejä päälle.
oikeeesti! miten tänne näitä lotto- ja kenovoittajia on siunaantunut? Miltä tuntu kun voititte?


Ihan samalla tavalla kuin tänne ilmaantuu aina niitä ihmisiä jotka ovat alle 25-vuotiaita, velkaa ei ole yhtään, lapsia on ainakin 3, on talot, autot, kesämökit sun muut ja velkaa ei ole yhtään.
 
vieras
Mulla muutama euro, miehellä 22e. Mut käteisenä onki sitten enemmän, näin jazzviikolla on parempi olla käteistä kun electronin kanssa maksaminen kestää ikuisuuden. (oli muuten vaakunan ja torin automaatit tyhjät tänään.)
 

Yhteistyössä