paljonkohan kebabissa salaatilla on hiilareita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai yksi repsahdus kumoa mitään,jos sen jälkeen ryhdistäytyy.
Ja jos vaihtaisit atkinsin dietin vähitellen terveellisiin elämäntapoihin,voisi tulla parempia tuloksia pitkällä aikavälillä.Nuo dietit kun tuppaa tulemaan takaisin,kun ne joskus lopettaa.Suosittelen pysyvää ruokaremonttia,vähitellen,niin ei tule liikaa muutoksia kerralla.

jees,mä olin sellaisella 1200 kcal dieetillä mutta paino ei pudonnu,junnas 2kk samassa. aloitin sit uudestaan tän,vielä ois 7kg pudotettavaa. sen jälkeen aloitan taas normaalin ruokavalioni eli vähän rasvaa ja vähän hiilareita. n.1700ckal vrk.
mulle tää atkins on paras tapa pudottaa painoa,että tulee syötyä. mulla on taipumus syömättömyyteen ja olin jo lipsua tuolla vähärasvaisella dieetillä siihen,kun se paino ei pudonnut. nyt kun saa syödä vhh paljon niin tulee syötyä. kun oon taas normaalissa painossani niin hyvä. nyt pudotan raskauskilot ekaks pois.

ja käsittääkseni kaalisalaatissa on hiilareita,ja sitä tuo kabebin salaatti oli. huoh..

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Alkuperäinen kirjoittaja HeHe:
Yleensähän siis lihassa ja salaatissa ei oo hiilihydraatteja. Salaatissa ei käsittääkseni ollenkaan, mutta lihassa voi olla vähän.

Menisiköhön ennemminkin toisin päin?

Mulle sanottiin joskus, että salaatissa ei oo ollenkaan, mutta lihassa voi olla hyvin vähän. Mut nyt Googlen suosiollisella avustuksella totesin, että kaalissa on yllättävän paljon. Sitä lihaa en nyt muista, mutta kebablihassa ei ainakaan ollu. Jonkun verran näitäkin kattonu, mutta silti oppii uutta.

Yhteistyössä