Paljonkohan Johanna Tukiainen painaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Ja toi vyötärönympärys 61 cm muka.. hah!
Jotkut mittaa silleen, et ne vetää tosi tiukalle sen mitan... Mulla on 61 senttiä hyvinä päivinä. Mut silleen, miten mun mies mittas multa, niin se 55 senttiä, ku oikeen kiristi. =)
Mutta jos sulla on 61 senttiä se.. Jo toi todistaa ettei sillä millään voi olla 61 cm vyötärö vaikka se mitta syöpyisi sinne ihon sisään..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Ja toi vyötärönympärys 61 cm muka.. hah!
Jotkut mittaa silleen, et ne vetää tosi tiukalle sen mitan... Mulla on 61 senttiä hyvinä päivinä. Mut silleen, miten mun mies mittas multa, niin se 55 senttiä, ku oikeen kiristi. =)
Mutta jos sulla on 61 senttiä se.. Jo toi todistaa ettei sillä millään voi olla 61 cm vyötärö vaikka se mitta syöpyisi sinne ihon sisään..
On sillä joskus voinut olla. Voihan noi olla vanhoja mittoja. ja ihmiset on eri mallisia.
 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Ja toi vyötärönympärys 61 cm muka.. hah!
Jotkut mittaa silleen, et ne vetää tosi tiukalle sen mitan... Mulla on 61 senttiä hyvinä päivinä. Mut silleen, miten mun mies mittas multa, niin se 55 senttiä, ku oikeen kiristi. =)
Mutta jos sulla on 61 senttiä se.. Jo toi todistaa ettei sillä millään voi olla 61 cm vyötärö vaikka se mitta syöpyisi sinne ihon sisään..
On sillä joskus voinut olla. Voihan noi olla vanhoja mittoja. ja ihmiset on eri mallisia.
No joo, paino sanalla joskus. Painoin mäkin syntyessäni alle 3kg.. pitäis varmaan laittaa se aina painoksi.
 
Juu ei
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Ja toi vyötärönympärys 61 cm muka.. hah!
Jotkut mittaa silleen, et ne vetää tosi tiukalle sen mitan... Mulla on 61 senttiä hyvinä päivinä. Mut silleen, miten mun mies mittas multa, niin se 55 senttiä, ku oikeen kiristi. =)
Mullakin on tuon verran ja samankokoinen oon ku sirkka..
 
vieras
kyllä se ainakin sen 70kg painaa. kun kattoo niitä sen vanhoja kuvia, mitkä on otettu vuosia sitten, oli vielä ihan kaunis nainen ja varmaan painoikin sen 51kg... mut ei enää...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
tuksu nyt on aina ollu tuoon mallinen.. ja samat emikit ollu peruskoulusta asti..

valitettavasti näki yläasteella sen naamaa päivittäin, ko oli meiän lukios, ja samas rakennukses oli yläaste.. ja vitsit sen juttuja.. aivoton kana se on ollu AINA!
LUKIOSSA? Miten se sinne asti selvisi...

Oma arvio on jotain 70-80 kg luokkaa. Sen paino vaihtelee aika paljonkin, jo-joaa ylös alas. Se oli varmaan jotain 60 kg luokkaa sen taudin kanssa, mikä tse tse tauti sillä oli. Nyt on paisunut yli 70 kilon.
 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kivaa? Kai nauratte kaikille lihaville? Vai lihaville esiintyjille vain? Vai niille lihaville, jotka pitävät itseään kauniina?

S*nan harakat.
Mä "nauran" ihan kelle vaan joka väittää pokkana olevansa 10-30 kg kevyempi kuin mitä oikeesti.
 
Kyy
Kyllä minäkin hattua nostan tuksun itsetunnolle. Vaikkakin se varmasti vaatii siellä pilvilinnoissa elämistä, mutta silti. Ja tottahan se on, että useimmiten nainen on ihan just tasan niin vetävä, kuin tuntee itsensä olevan. Moni nainen voi olla todella seksikäs, vaikka pari ylimääräistä kiloa olisikin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kivaa? Kai nauratte kaikille lihaville? Vai lihaville esiintyjille vain? Vai niille lihaville, jotka pitävät itseään kauniina?

S*nan harakat.
Mä "nauran" ihan kelle vaan joka väittää pokkana olevansa 10-30 kg kevyempi kuin mitä oikeesti.
No, mut ei kai se väitäkään, vanhoja mittoja löytyy netistä? ja vaikee arvioida, kun lihas painaisi kuitenkin enemmän, kuin rasvakudos.
 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://static.iltalehti.fi/oulu/tukiaiasetKE_ou.jpg tässä kuvassa johanna on vielä nätti ja saattaa painaakki sen 51kg...nyt on neiti vähä muuttunu.
Vähänkö se näyttää nuorelta, kauniilta ja jotenkin viattomalta tossa kuvassa :eek:.
 
mieti nyt itse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kivaa? Kai nauratte kaikille lihaville? Vai lihaville esiintyjille vain? Vai niille lihaville, jotka pitävät itseään kauniina?

S*nan harakat.
Eli Johanna on sun mielestä lihava? Sä oletkin sitten pinon ensimmäinen joka on Johannaa lihavaksi sanonut.
 

Yhteistyössä