Paljonkohan Johanna Tukiainen painaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
tuksu nyt on aina ollu tuoon mallinen.. ja samat emikit ollu peruskoulusta asti..

valitettavasti näki yläasteella sen naamaa päivittäin, ko oli meiän lukios, ja samas rakennukses oli yläaste.. ja vitsit sen juttuja.. aivoton kana se on ollu AINA!
me taas ollaan niin fiksuja tààllà tàmmòisillà kommenteilla!!!!!!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tuksu-TV ei Tukiaisen mielestä vastannut hänen arvomaailmaansa. Hänen mukaansa ohjelmassa ryypättiin ja haukuttiin ihmisiä liikaa.

Mitä vittua? Onko siinä ohjelmassa esiintyny kukaan muu kuin Tuksu?
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tuksu-TV ei Tukiaisen mielestä vastannut hänen arvomaailmaansa. Hänen mukaansa ohjelmassa ryypättiin ja haukuttiin ihmisiä liikaa.

Mitä vittua? Onko siinä ohjelmassa esiintyny kukaan muu kuin Tuksu?
:LOL: :LOL: Minä oon suht saman kokoinen ja kiloja löytyy, joten veikkaan tuksun painon pyörivän 80-90kg tienoilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tuksu-TV ei Tukiaisen mielestä vastannut hänen arvomaailmaansa. Hänen mukaansa ohjelmassa ryypättiin ja haukuttiin ihmisiä liikaa.

Mitä vittua? Onko siinä ohjelmassa esiintyny kukaan muu kuin Tuksu?
Oli sillä vieraita esim. BB-Niko joka vähän tykitti yhtä sun toista :whistle:
 
Siru
Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Siru:
No jos on kerran 163 pätkä, niin veikkaan et n. 65 kiloa.
Minä olen 165 cm ja painan 67 kg joten ei todellakaan...Olen toooodella kaukana tuksun mitoista.
No ei Tuksu musta mitenkään lihava olekaan, ainakaan noiden kuvien perusteella. Eikä sillä ole lihaksen lihasta, joten... Perusmakkaraa mitä suurimmalla osalla muistakin naisista. Itse näyttäisin ehkä tuolta jos painaisin 5 kiloa enemmän.

 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Nimi: Johanna Tukiainen
Syntynyt: 29.07.1978, Helsingissä
Asuinpaikka: Helsinki
Mitat: Pituus Pituus 163 cm, paino 51 kg. (92-61-90)


en sitte tiijä miltä vuodelta nakki nuo tiedot on :LOL:
Mä oon 159 cm pitkä ja painan 56 kg enkä silti ole yhtä paksu kuin Johanna..
 
Sanotaan Tukiaisesta mitä sanotaan, niin minusta on aika ihaltavaa se, että hällä pysyy itsetunto hyvänä vaikka paino nousee, ja pysyy itsetunto hyvänä vaikka koko ajan kuulee julkistakin arvostelua. Kyllä se jo vaatii aika paljon, musta itsestä ei kyllä olis samaan. Kun osaiskin olla häpeilemättä niitä ylikilojaan samalla tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Sanotaan Tukiaisesta mitä sanotaan, niin minusta on aika ihaltavaa se, että hällä pysyy itsetunto hyvänä vaikka paino nousee, ja pysyy itsetunto hyvänä vaikka koko ajan kuulee julkistakin arvostelua. Kyllä se jo vaatii aika paljon, musta itsestä ei kyllä olis samaan. Kun osaiskin olla häpeilemättä niitä ylikilojaan samalla tavalla.
Mun mielestä tuo on itsepetosta. Luulee olevansa kaunis, oikein glamouria säteilevä ja ammattilaistanssija. Eikä usko, vaikka tuhannet ovat eri mieltä. Hirveät suttumeikit naamassa, tökeröt hiuslisäkkeet ja makkarat pursuten "tanssii" robottimaisesti ja kömpelösti, mutta auta armias, jos joku sanoo jotain, se on kateutta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Ja toi vyötärönympärys 61 cm muka.. hah!
Jotkut mittaa silleen, et ne vetää tosi tiukalle sen mitan... Mulla on 61 senttiä hyvinä päivinä. Mut silleen, miten mun mies mittas multa, niin se 55 senttiä, ku oikeen kiristi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mun mielestä tuo on itsepetosta. Luulee olevansa kaunis, oikein glamouria säteilevä ja ammattilaistanssija. Eikä usko, vaikka tuhannet ovat eri mieltä. Hirveät suttumeikit naamassa, tökeröt hiuslisäkkeet ja makkarat pursuten "tanssii" robottimaisesti ja kömpelösti, mutta auta armias, jos joku sanoo jotain, se on kateutta.
No mä en pidä sitä itsepetoksena. Mulla ei kyllä ole sama kauneuskäsitys kuin hänellä on, mutta hän ilmeisesti kuitenkin tykkää siitä tyylistä millainen on, ja on sellainen kun haluaa olla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
No mä en pidä sitä itsepetoksena. Mulla ei kyllä ole sama kauneuskäsitys kuin hänellä on, mutta hän ilmeisesti kuitenkin tykkää siitä tyylistä millainen on, ja on sellainen kun haluaa olla.
Peesi, ja näin sen pitäisi ollakin, että kaikki saa olla mitä haluavat. Mut ei näköjään, kun jotkut kokee aina olevansa muita ylempänä ja haukkuvat.

 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Sanotaan Tukiaisesta mitä sanotaan, niin minusta on aika ihaltavaa se, että hällä pysyy itsetunto hyvänä vaikka paino nousee, ja pysyy itsetunto hyvänä vaikka koko ajan kuulee julkistakin arvostelua. Kyllä se jo vaatii aika paljon, musta itsestä ei kyllä olis samaan. Kun osaiskin olla häpeilemättä niitä ylikilojaan samalla tavalla.
Mun mielestä tuo on itsepetosta. Luulee olevansa kaunis, oikein glamouria säteilevä ja ammattilaistanssija. Eikä usko, vaikka tuhannet ovat eri mieltä. Hirveät suttumeikit naamassa, tökeröt hiuslisäkkeet ja makkarat pursuten "tanssii" robottimaisesti ja kömpelösti, mutta auta armias, jos joku sanoo jotain, se on kateutta.
Mut mikäs siinä jos itse on onnellinen.. Jotkut tahtoo elää siinä Matrixissa ja toiset taas ottaa sen toisen pillerin.. :D.
 

Yhteistyössä