Paljonkohan aulapalveluhenkilö saa palkkaa?

Palkka on varmaan joo aika pieni, mutta toisaalta ei työkään hirveästi rasita. Mun ymmärtääkseni työ sinänsä voisi olla jopa aika mielenkiintoista. Ja ainahan tuosta voisi hakeutua sitten johonkin parempipalkkaiseen duuniin, jos palkka tosissaan käy nyppimään (en nyt kuitenkaan usko, että se ihan niin pieni on, etteikö silläkin toimeen tulisi). Aina on helpompi hakea uutta työtä, kun on jo jossain töissä.
 
pallero
Nyt soittamaan sille, joka antaa paikasta lisätietoja. Keksi ensin toinen kysymys, vaikka koskien työmäärää tai -aikaa. ja sitten kysyt suoraan palkasta. Ei täällä sitä kukaan voi tietää. Aulapalveluun tarvitaan just sellaista, joka osaa ottaa asioista selvää...
 
aulaemäntä
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Minä tienaan bruttona 2168 aulaemäntänä. Työnkuvaan kuuluu vieraiden sekä tavaroiden vastaanotto. Vaatimuksena hyvä englannninkielentaito. Työnantajan puolesta tulee työvaatteet, oltava siistit.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Nyt soittamaan sille, joka antaa paikasta lisätietoja. Keksi ensin toinen kysymys, vaikka koskien työmäärää tai -aikaa. ja sitten kysyt suoraan palkasta. Ei täällä sitä kukaan voi tietää. Aulapalveluun tarvitaan just sellaista, joka osaa ottaa asioista selvää...
No minä jo soitin ja kyselin ihan muuta :D Ajattelin, että sen palkan kerkiää kysyä sitten, jos haastatteluun pääsee. Mutta jos on vain tonni kuussa, niin jää kyllä hakemuskin laittamatta.
 
jees
Alkuperäinen kirjoittaja aulaemäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Minä tienaan bruttona 2168 aulaemäntänä. Työnkuvaan kuuluu vieraiden sekä tavaroiden vastaanotto. Vaatimuksena hyvä englannninkielentaito. Työnantajan puolesta tulee työvaatteet, oltava siistit.
Mulla vastaava ! 2400 bruttopalkka

 
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja aulaemäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Minä tienaan bruttona 2168 aulaemäntänä. Työnkuvaan kuuluu vieraiden sekä tavaroiden vastaanotto. Vaatimuksena hyvä englannninkielentaito. Työnantajan puolesta tulee työvaatteet, oltava siistit.
Mulla vastaava ! 2400 bruttopalkka
Nuo kuulostaa jo ihan mukavalta =)
 
jees
Hae ihmeessä. Olen ollut 10 vuotta alalla ja parempaa työpaikkaa en tiedä. Ison talon monet edut ja ok palkka. Työvaatteet, kengät talon puolesta.
Ja joka päivä on erilainen !
 
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Hae ihmeessä. Olen ollut 10 vuotta alalla ja parempaa työpaikkaa en tiedä. Ison talon monet edut ja ok palkka. Työvaatteet, kengät talon puolesta.
Ja joka päivä on erilainen !
Taidanpa tosiaan laittaa hakemuksen menemään. Tein sen kyllä jo valmiikis, tässä vain arvon, että lähtettääkö vai ei =) Sinä ilmeisesti asuta Etelä-Suomessa, kun tuo palkka on niin hyvä?
 
Mä oon tehnyt G4S:n kautta pian pari vuotta, ensin kokoaikaisena, nyt opiskelujen ohella. Palkka on 9,6e/h, sunnuntaivuoroja toisinaan, joista tietysti tuplapalkka. Lauantailta +2e /h.

Kohteet on olleet mielenkiintoisia; yksityisen investointipankin aulapalvelu (tämä tosin oli aivan hirveä koska pankin omat ihmiset olivat todella kusipäisiä, asiakkaat sinänsä ok), kirjakustantajan aula, ihan ok. Nyt sitten vuoden verran erään ison kulttuuritalon henkilökunnan aula ja kiva nähdä talon toimintaa sisältäpäin :).

Otan vieraat vastaat ja teen kulunvalvontaa ettei vääriä ihmisiä pääse taloon, siinä tärkeimmät. Myös muita juoksevia asioita. Englanniksi työskennellään päivittäin, muistakin kielistä on etua!
Työskentelyyn tarvitaan vartijakortti, en ole varma onko kaikkialla sama käytäntö.
 

Yhteistyössä