Paljonko voisi ottaa hintaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakun tekijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakun tekijä

Vieras
Eli olen tekemässä täyekakkua johon tulee mansikkaliivaterahka väliin ja marsipaania päälle. Joudun tekemään marsipaanista kakun päälle yhden firman logon. Niin mitä tosta voisi ottaa hintaa? kakku menee sisaruksen uudelle seurustelukumppanille.

No sanotaan näin että olen tehnyt kakkuja ristiäisiin, häihin ja synttäreille. Synttärikakut ovat olleet erikoisempia, eli on ollut tissi-, penis- ja pillukakku :D Ja nämä erikoiskakut olen aina päällystänyt marsipaanilla. Eli kokemusta on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kakun tekijä:
No sanotaan näin että olen tehnyt kakkuja ristiäisiin, häihin ja synttäreille. Synttärikakut ovat olleet erikoisempia, eli on ollut tissi-, penis- ja pillukakku :D Ja nämä erikoiskakut olen aina päällystänyt marsipaanilla. Eli kokemusta on :)

ööh...kuka oikeesti haluaa tissi-, penis-, tai pillukakun :O?

Alkuperäinen kirjoittaja Kakun tekijä:

Mutta jos oot ennenkin tehnyt, niin sit sulla on varmaan jo joku osviitta hinnoistakin...

Yhteistyössä