M
mari
Vieras
Mulla olis sellanen 50litranen loota täynnä dubloja. Kirpparille oon menossa myymään, paljonko sellasesta vois pyytää? Vai lajittelenko pienempiin pusseihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r:40-50 euroa laittaisin, jos mukana on muutakin kuin pelkkiä peruspalikoita.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja r:40-50 euroa laittaisin, jos mukana on muutakin kuin pelkkiä peruspalikoita.
siellä on esim lentokonetta, vankilaa ja kaikennäkösiä ukkoja ja eläimiä. Ohjeita noihin "rakennussarjoihin" ei enää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja r:40-50 euroa laittaisin, jos mukana on muutakin kuin pelkkiä peruspalikoita.
siellä on esim lentokonetta, vankilaa ja kaikennäkösiä ukkoja ja eläimiä. Ohjeita noihin "rakennussarjoihin" ei enää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:En osaa arvioida ilman kuvaa. Itse olen viime aikoina ostanut paljonki duploja käytettynä ja osasta maksanut reilusti enemmän kuin toisista. Onko erikois osia vai peruspalikoita? Kirppareilla itse ihnhoan sellaisia pusseja, joissa muutama pala ja sitten hintaa 7e.