Paljonko vois pyytää isosta laatiokosta dubloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa arvioida ilman kuvaa. Itse olen viime aikoina ostanut paljonki duploja käytettynä ja osasta maksanut reilusti enemmän kuin toisista. Onko erikois osia vai peruspalikoita? Kirppareilla itse ihnhoan sellaisia pusseja, joissa muutama pala ja sitten hintaa 7e.

no eikös noiden dublojen valmistus lopetettiin? et kotha niitä vaan saa kiven alta... sinuna en edes myis, ja ostaisin kyllä kirppikselta 50 e hintaan (mulle se on iso raha)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja r:
40-50 euroa laittaisin, jos mukana on muutakin kuin pelkkiä peruspalikoita.

siellä on esim lentokonetta, vankilaa ja kaikennäkösiä ukkoja ja eläimiä. Ohjeita noihin "rakennussarjoihin" ei enää ole.

Älä myy liian halvalla :) Huutonetissä saisit enemmän. Kirpputoreilla ei välttämättä isot erät mene kaupaksi niin hyvin. Itse en kanna kirpputoreilla mukanani kuin muutamia pikkukolikoita tai max. 20e.

Onko muuten se iso lentokone?

siellä on esim lentokonetta, vankilaa ja kaikennäkösiä ukkoja ja eläimiä. Ohjeita noihin "rakennussarjoihin" ei enää ole.

Niin, noita rakennussarjoja on tosiaan varmaan viittä erinlaista, nehän maksavat jo 20-40 euroo kaupassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
En osaa arvioida ilman kuvaa. Itse olen viime aikoina ostanut paljonki duploja käytettynä ja osasta maksanut reilusti enemmän kuin toisista. Onko erikois osia vai peruspalikoita? Kirppareilla itse ihnhoan sellaisia pusseja, joissa muutama pala ja sitten hintaa 7e.

Joo, näitä näkee, halvemmaksi tulee ostaa uusia. Mieluummin isompana satsina. Jos se koko 50 litraa tuntuu liian isolta, niin laita kahteen tai kolmeen osaa, mutta ei mihinkään 10 palikan pussukoihin. Koko sarjasta voisin maksaa 50 euroa.

Minä varmaan jakaisin vähän pienempiin osiin, esim vankila+ukkeleita, lentokone+ ukkeli, sitten eläimiä ja jos on jotain aitaa tai vastaavaa ne samaan jne. Voisit saada ehkä vähän enemmän osissa.

Hei! Missäs päin asustelet? Voisin ostaa sulta koko tuon satsin duploja tuolla 50?:lla.
Jos siis kyseessä "perus" duplot eikä ns.primot.
Laita meiliä mymmeli@live.fi.

Yhteistyössä