Meneeköhän duplot miten kirppiksellä kaupaks?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mari"

Vieras
Pyysin tossa aiemmin apuja kirppishinnotteluihin, mutta duplot unohtu kokonaan.
Meillä olis sellanen n 50litran muovilaatikko täynnä erilaisia dubloja.
Mukana mm poliisiasema, paloasema, vankila, lentokone, mutta näistä kaikista puuttuu rakennusohjeet.
Lisäks olis muutama rakennusalusta, mm sellanen iso alusta joka maksaa cittarissa 19euroo.
Eli noi kaikki dublot on sekasin laatikossa, joten meinaan laittaa ne pienempiin pusseihin, mutta mitä niistä vois pyytää kirppiksellä?

Cittari on sika kallis paikka. Muualla ne maksavat vähemmän kuin legon omassa kaupassa Green LEGO® DUPLO® Baseplate | Bricks & Building Accessories | LEGO Shop . Ehkä 13-14euroa.

3-4euroa olisi järkevä hinta levylle. (noin 25% ovh:sta)

Täältä voit katsoa mitä setteihin kuuluu, jos haluat koota ne alkuperäistä vastaavaksi LEGO Duplo | Brickset: LEGO set guide and database . Hinnoittelussa käyttäisin itse 25% sääntöä. Eilen laskettiin että 3e olisi 20 peruspalikalle aika sopiva hinta, mutta mä suosittelen että myyt isommassa erässä. Kukaan ei tee mitään 20 palikalla, 100 kpl on jo järkevämpi kokonaisuus.

Cittari on sika kallis paikka. Muualla ne maksavat vähemmän kuin legon omassa kaupassa Green LEGO® DUPLO® Baseplate | Bricks & Building Accessories | LEGO Shop . Ehkä 13-14euroa.

3-4euroa olisi järkevä hinta levylle. (noin 25% ovh:sta)

Täältä voit katsoa mitä setteihin kuuluu, jos haluat koota ne alkuperäistä vastaavaksi LEGO Duplo | Brickset: LEGO set guide and database . Hinnoittelussa käyttäisin itse 25% sääntöä. Eilen laskettiin että 3e olisi 20 peruspalikalle aika sopiva hinta, mutta mä suosittelen että myyt isommassa erässä. Kukaan ei tee mitään 20 palikalla, 100 kpl on jo järkevämpi kokonaisuus.

kiitti tosta ohjeesta. Ostaakohan kukaan tollasta isompaa esim 100 kpl läjää? Paljon siitä 100kpl legopussista vois pyytää?

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;22163830:
täällä maksaa pussi missä on max10palikkaa 5-8€ :headwall:
jase on kyllä liikaa.

Näitä on paljon myynnissä ihan älyttömillä hinnoilla. Mä ostan tosi harvoin legoja kirppiksiltä koska ne maksaa siellä usein enemmän kun mitä kaupassa sais suuremmissa seteissä ostettuna :(

[QUOTE="mari";22163841]kiitti tosta ohjeesta. Ostaakohan kukaan tollasta isompaa esim 100 kpl läjää? Paljon siitä 100kpl legopussista vois pyytää?[/QUOTE]

Mä oon ostanut mielummin 300-500 kappaleen erässä :) Mutta jonkilainen lego-hullu perhe meillä on... Mutta hinnoittelisin ihan samalla logiikalla, kun sellaisen pikkupussin. Jos 20 palikkaa olisi 3e, niin 100 palikkaa olisi 15euroa. Hinnaltaa minusta vielä ihan passeli kirppikselle.

Yksittäisiä palasia voi ostaa muuten täältä ja saa vähän osviittaa hintoihin. BrickLink Search Results Esim yksittäisiä vanhempia autoja (ottaisin jonkun keskihinnan itse)

Pojalle olen katsellut meidän dubloihin lisiä kirppiksiltä, mutta en maksa kaupan hintaa niin en ole sitten löytänytkään. Mun mielestä kirppis on kirppis jossa myydään alle kaupan uuden hinnan.

Yhteistyössä