P
pöpi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feikki ap:Alkuperäinen kirjoittaja ketjun oikea ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs O:Joulu tulee joka vuosi, eikö kannattais koittaa säästää sen vuoden joulua varten...
Miksi ihmeessä, kun sossu maksaa kaiken muunkin elämisen? Helpompi näin. Säästämisestä on kova vaiva. Töihinkään ei kiinnosta mennä, koska se rasittaa mua liikaa. Lapset on kuitenkin 10 h päivässä päiväkodissa, et saavat virikkeitä ja ulkoilua, jota kotona ei ole tarjolla.
mene pois feikki ap.![]()
mene itse pois pummi. Mene vaikka töihin, se kannattaa. Ei tarvitse sit maksattaa jouluaan muilla ihmisillä. Mä en edes kehtais ääneen sanoa, et haen sossusta joululahjarahaa. Olen pienituloinen työssäkävijä ja omasta pussista maksan kaikki. Jouluna lapset saa kumpikin yhden lahjan ja nekin on ostettu pitkin vuotta alekorista. Ei lapset kaipaa mitään ihmeellisyyksiä, kun eivät ole koskaan siihen tottuneet.
mikään ei ole niin TYHMÄÄ kuin tehdä pienipalkkaista työtä,josta jää samanverran käteen loppujenlopuksi kuin olemalla tekemättä mitään.
ja tää on fakta,mene kouluun ja hommaa kunnon duuni,niin saa sunkin lapsiparat joskus muutakin kun konvehtirasiat alekorista