Paljonko voi pyytää rekisteröimättömistä chihuahuan pennuista?

  • Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti
Chihu pentu hakusessa.
Ei kaikki koirat jotka ovat rekisteröity ole todellakaan terveitä. Itse en koiran papereilla mitään tee, koira tulisi perheenjäseneksi ja saa paljon rakkautta ja yhdessä oloa. Näyttelyt ym eivät kiinnosta.
Olisin kiinnostunut aloittajan pennuista. Lyhyt karvainen uros pentu on hakusessa, mielellään musta/ mahdollisimman tumma väritykseltään. Sähköpostini on ottis01@suomi24.fi
 
vierailija
Nämä pennut kyllä tarkastetaan, sirutetaan, madotetaan ja sisältää alvit ja mukaan saa pentupaketin.. Vanhemmat ovat terveystarkastettuja isä on rekisterissä, mutta emä ei.. Mutta emällä on todistus puhtaudesta ja terveydestä :)
Paperiton yhtä hyvä siinä missä paperitonkin. Miten olisi aina raha mielessä? Eikö puhdasrotuisten kasvattajilla raha aina mielessä ja samalla nartulla tehdään 4 tai 5 pentuettakin! Siihen verrattuna yhdet pennut tai kahdet jotka puhdasrotuinen mutta ilman papereita on paljon parempi vaihtoehto! Rekkaamattomasta hihusta tietty markkinoiden mukaan. Hinta vaihtelee roduttain. Rekkaamaton hihu on suosittu joten jopa 1000 euroa kun taas rekkaamaton rotikka tmv jotain 200-500 euroa.
 
vierailija
Minun chihuni on jo 3 vuotias ja teetin sille nyt vasta ensimmäiset pennut ja nekin ihan siitä syystä, että ei tulisi kohtutulehduksia ym.. En ole siis todellakaan alkamassa tehtaileen ym.. Toiset pennut teetän kyllä, mutta vasta jossain vaiheessa, tuskin pitkään aikaan.. Ja kyllä minä oeln ihan kiltisti maksanut astutuksesta ym...
Eipä ne pennut sitä kohtutulehdusta mitenkään estä.
 
vierailija
No minun koiralle tehtiin dna testit + tutkin sukutaulua hyvin pitkälle ja sukurasituksia yms. Terveempää koiraa saa hakea,kaikki asiat pitkältä matkalta kunnossa.
Kyllä mun mielestä jos suvussa on useita suomen muotovalioita kertoo paljon,ainakin mulle :)
Niin mitä niillä dna-testeillä on tutkittu? Pelkkää sukulinjaa, että on tietyn rotuinen vai sairauksia? Muotovalio ei kerro terveydestä mitään. Oma koirakin on muotovalio vaikka on sairauksia.
 

Yhteistyössä