Paljonko tilillä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
No joo
[QUOTE="vieras";26081870]Ois järkkyä joutua elämään kädestä suuhun...[/QUOTE]

Se on perseestä.

Tilillä palkasta jäljellä 120€, miehellä 0€, seuraava tulo minun soviteltu työmarkkinatuki, sitten lapsilisät ja loppukuusta miehen palkka. Ollaan todella pienituloisia, mutta "leveämmin" elellään kuin esimerkiksi opiskelijat tai työttömät yksinhuoltajat (joilla parhaassa tapauksessa useampi lapsi elätettävänään).

"vieras"
[QUOTE="vieras";26081446]Tileillä on rahaa yhteensä noin 93.000, käteisenä noin 4.500, rahaa tulee tilille jokainen arkipäivä noin 500 ja ensi viikolla tulee osinkoja noin 5.000.[/QUOTE]

Sentään palstalla on edes yksi jolla on jonnin verran rahaa.

"piu"
Muutama kymppi, toimeentulotukea odotellessa. En olisi kyllä uskonut tähän suohon uppoavani, vaikka olenkin muiden tarinoita lukenut. Mutta niin vain osui kohdalle, ei yks, ei kaks, vaan kolme katastrofia tilanteeseen, jossa muutenkin jotenkuten vain selvittiin kuukaudesta toiseen, mutta aina selvittiin. Nyt ei enää ja mua PELOTTAA.

"mä"
[QUOTE="mä";26081074]Mikä on seuraava tulo, milloin ja minkä verran?[/QUOTE]

mulla käyttötililla n 1100e, säästötilillä 1800e. 5vuotiaalla tilillään 5700e ja
13vuotiaalla 15700e.

"vieras"
[QUOTE="jou";26081372]Mulla 40e, miehellä 60e, tili tulee ensviikolla, sitten lapsilisät khh+palkka.säästötilillä rahaa, mut niihin ei kosketa :) Osake-salkku on ihan mukavankokoinen, että ei hätiämitiä :)[/QUOTE]

Vois kuvitella että jos salkussa on Suomi-osakkeita niin niistä ropisisi tässä huhtikuussakin osinkoja. Ainakin itsellä on osinkoa jo irronnut UPM:sta, Nesteestä, Oriolasta, sekä Tellusta. Nokiasta ja muutamasta muusta tulee toukokuussa.

"jou"
[QUOTE="vieras";26083338]Vois kuvitella että jos salkussa on Suomi-osakkeita niin niistä ropisisi tässä huhtikuussakin osinkoja. Ainakin itsellä on osinkoa jo irronnut UPM:sta, Nesteestä, Oriolasta, sekä Tellusta. Nokiasta ja muutamasta muusta tulee toukokuussa.[/QUOTE]

juu, on tullutkin jo näköjään tässäkuussa, enskuussa tulee ainakin lisää :)

Rollolainen
mulla on noin 80e, miehellä parisen sataa,. Seuraavat rahat ovat lapsilisät kolmesta lapsesta.
säästössä on sit rahaa,muutama satku, mutta ne käytetään sit ku on AIVAN pakko. =)

Yhteistyössä